Tror slimproppen min har gått

rosenjenta

Glad i forumet
.....for faktisk 2-3 uker siden. Jeg fortrengte det litt da pga av at jeg ikke var passert 37 uker. Men når jeg tenker meg om så var det økt utflod over en periode. Det som kom var litt brunt og seigt. hehe. Føden nevnte jo slimproppen da jeg ringte, men jeg holdt heller en knapp på sprukne blodkar. hehe. Jordmor sa sist at det sikkert var litt av den som går gradvis [:)] MEN kjenner ikke så mye kynnere, bare litt ømhet i bekkenet som trolig kommer av litt bekkenløsning.

Er ikke bekymret for å være for mye i aktivitet nå når barnet ikke blir betegnet som prematurt ettersom 37 uker er fullgåtte. Innrømmer at jeg har vært redd for å føde fortidlig, vet ikke hvorfor jeg har tenkt på det, har ikke vært noen prematurfødsler i familien....er vel en av mange bekymringer som har oppstått under svangerskapet.

Kjenner at jeg er spent på fødselen nå, prøver å si til meg selv at det ikke er lenge igjen [:)] det for å få tankene litt innpå akkurat det. Fødselen har virket såååå langt frem i tid, helt til den siste tiden. Vi gleder oss veldig til å møte det lille gullet i magen.

Lykke til alle julidamer.

Hei du. Gratulerer med mistet slimpropp da... her har det ikke skjedd noe sånn enda. Du er jo bare noen dager før meg, så kanskje jeg kommer etter snart jeg også.. Har passert uke 37 nå jeg også, så nå er jeg også roligere. Jeg er også veldig spent på fødselen, men klarer liksom ikke helt å se for meg hvordan det blir. I noen situasjoner må jeg bare hoppe i det, og det virker som om dette er en sånn situasjon, har vanskelig for å forberede meg mentalt. Er bare så spent på hva det blir, hvordan nurket ser ut og alt det som skjer etterpå jeg.
Snart er det vår tur også, vi må nyte denne siste rolige ventetiden.
Ha en fin helg[:D]

Åj, Såh spennende...
Lykke Til.... [:D]

Takk [:)]

Back
Topp