Tror slimproppen har gått!

<3mammahjerte<3

Venter første barn i september 2015 <3
Septemberlykke 2015
Er førstegangs, men tror slimproppen (eller deler av den) gikk i stad. Jeg satt på do og når jeg tørket meg kom det en stor geleaktig klump, som var hvit/gjennomsiktig, som en glassmanet. Den var ikke hard (slik som jeg forestilte meg) men tykk konsistens. Plutselig gikk det opp for meg at fødselen nærmer seg, tror jeg har levd i en fantasiverden der jeg har plassert fødselen langt frem i tid.. Har ikke pakket fødebaggen en gang! Er 38+1 i dag, og er forberedt på å gå over, men ble usikker nå... Dere som har født.. Når gikk slimproppen deres, og hvor lenge etter fødte dere? Jeg vet det fremdeles kan ta tid, men ble full av adrenalin nå :p

Vet at proppen kan gå en stund før fødsel starter.... Jeg har nå født 3 ganger men aldri sett slimproppen, så det er veldig forskjellig.

Men krysser fingrene for deg at fødsel snart starter

Sist gikk den mellom uke 35 og 36, og jeg ble igangsatt pga overtid 10 dager over termin:meh:

Men syntes jeg oftere hører om de som føder ikke lenge etter, altså innen 2-3 dager, så håper det er tilfellet for deg! Tvi, tvi :D

Min gikk 18.august og det har ikke skjedd noe . Termin 27.sep
Ja, skjønt at det også kan gå uker... Faktisk føler jeg litt angst også i og med at det plutselig ble litt virkelig for meg. Gleder meg jo masse til å hilse på gutten i magen, men har litt nerver for fødsel :/

Ja, skjønt at det også kan gå uker... Faktisk føler jeg litt angst også i og med at det plutselig ble litt virkelig for meg. Gleder meg jo masse til å hilse på gutten i magen, men har litt nerver for fødsel :/
Da sitter jeg på sykehuset på føden og blir strax ctg, liten blødning på morgen og smerter i rygg og mage . Hadde ul for nyrer og urinveiene kl 9 så ble sendt hit for grundig undersøkelse . Er lei undersøkelser så nå kan de si fødsel er i gang . Hahaha

Da sitter jeg på sykehuset på føden og blir strax ctg, liten blødning på morgen og smerter i rygg og mage . Hadde ul for nyrer og urinveiene kl 9 så ble sendt hit for grundig undersøkelse . Er lei undersøkelser så nå kan de si fødsel er i gang . Hahaha

Åh, skjønner! Håper at fødsel er i gang! Lykke til! :)

Back
Topp