Kommer til å gro fast i denne stolen i dag
hjemme med sykt barn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffFort gjortJeg har grodd fast i senga!
samme her... Vi (meg og Vesla) har inntatt sofaen i dag. Med dyne, pute og Disney Junior på TV..Kommer til å gro fast i denne stolen i daghjemme med sykt barn..
God bedring i heimensamme her... Vi (meg og Vesla) har inntatt sofaen i dag. Med dyne, pute og Disney Junior på TV..
I dag gjelder det bare å kose seg og slappe av.
Ja. det er godt å ha noen dager der man bare ligger rett ut og er syk rett og slett...God bedring i heimenikke godt å være syke men da er det godt å få slappet av
Neida, bare slitne etter noen dager på fjelletUffsyk ?
Det gjør mi åJa. det er godt å ha noen dager der man bare ligger rett ut og er syk rett og slett...
Vanligvis løper hun rundt å leker selv om hun er syk. Men i dag har hun bare liggi her...
Hehe jo men det er lov detNeida, bare slitne etter noen dager på fjellet![]()
God bedring til barnet!
huff.. hvordan syke er di?Det gjør mi å![]()
Hadde diaré i går kveld. Så blir hjemmedag i morgen åhuff.. hvordan syke er di?
så bra at hun er på bedringens vei. Her er det feber og hoste.Hadde diaré i går kveld. Så blir hjemmedag i morgen åheldigvis ser det ut til at det har roa seg
for i dag har hun bare vert slapp
![]()
Uff stakkars litaså bra at hun er på bedringens vei. Her er det feber og hoste.
Hun har holdt på av og på siden torsdag... Hun virker fin på dagen. Men så fort jeg henter henne i barnehagen bare kollapser hun, å feberen stiger.
Uff stakkars lita![]()
det der er ikke noe godt
Masse god bedring til henne å håper det slipper helt taket nå med en skikkelig avslappningsdag
OjSer ut som dere er mange med sykt barn i dag <3 God bedring.
Her hadde vi en runde i januar, men innleggelse og det hele. Håper det er en stund til neste gang!
Husk å bytte litt stilling da, for å forebygge liggesårKommer til å gro fast i denne stolen i daghjemme med sykt barn..