Tror nesten....

indigo85

Elsker forumet
Lille gutt kommer til å hoppe over å krabbe jeg. Det eneste han vil om dagen er å gå mens vi holder ham i henna. Han kommer seg nesten opp på kne når han ligger på gulvet, men det er ikke så morsomt som det å gå rundt. Jeg begynner å bli sliten i ryggen nå altså.

Det trudde vi og, men så øvde vi masse på kryping, og vips så kryper ho rundt!!

Så flink han er til å gå da!

Ja kjempe flink. Han har blitt utrolig sterk i bena. Begynner å bli veldig flink til å holde seg opp. Også elsker han sko sine som blinker når han går[:D]

ORIGINAL: Villemo26

Det trudde vi og, men så øvde vi masse på kryping, og vips så kryper ho rundt!!

Får fortsette å øve litt til med ham kanskje han begynner å krabbe litt etterhvert.

Lurt å droppe gåinga en stund, selvom han er veldig flink da.
For å øve på å krabbe er det lurt å få barnet til å stå på kne og rote oppi lekekassa. Da skjønner de at de kan ha tyngde der.
Og så kan man lokke de over beina sine, mens man sitter med de rett ut på gulvet. Oppfordre de til å klarte over deg med å lokke med noe veldig morsomt, ala nøkler, fjernkontroll etc [:D]

Triksene har funket her, og han krabber som bare det. Og da blir det kanskje danser av mammas gutt også[;)]
Krabbing= bedre koordinasjon.

Er noen som hopper over det, så det kan hende du plutselig har en som løper rundt [;)]

ååå sååå flink han er da[:D] min går opp i krypestilling å gynge att og fram[8D] trudde ikkje man kunne lære dei å krype? trudde dei begynnte berre av seg selv eg..

Back
Topp