Tror kanskje...

Jadda26

Elsker forumet
....at jeg fikk en rie igår.. Trodde først det var bare enda en vond kynner. Men fytt i grisen så vondt det var..måtte bøye meg ned.Prøvde å rope på sambo men klarte ikke få ut en lyd..men det ga seg etter to tre stk..Var iallefall helt ufatteligt vondt

Sånn hadde jeg det i går også!! Fikk et skikkelig tak i magen, og ble skikkelig svett og greier..[8|]
Syntes det var skummelt jeg, og sikker på at fødselen var i gang... [:)] men som med deg, så gikk det over dritfort.
Merkelige greier...
Hva var det tro?

Kanskje det er begynnelsen på noe?? Kan være noe skjer snart.. Lurte på om det kunne være rie.. men bare ett par stk..så kanskje det er kroppens måte og si at nå må vi forberede oss..hehe..masse kanskje her..

Spennende......[:)]
Håper hun holder seg i magen noen uker til jeg da.. og snur seg med hodet ned i det minste[8|]

Jeg har da bare 1uke igjen til det regnes som på termin.. Så for meg kan hun vente i en uke til så kan hun bare komme ut til meg[:D][:D]og har festet seg med hodet ned.. Men det var jo nok vondt..hehe håper det ikke blir værre enn det..

Spennende dette her ...Kanskje dere får det mer travelt enn dere hadde trodd [:)]

spennende ;-) ruge nå du :-)

oioi! ja, nå kommer det sikkert til å bli født en del småtroll i de kommende ukene!! Føler meg plutselig så nærme terminen når en slik tråd dukker opp!! Så får vi krysse fingrene for at de med termin først, får først!! [:D]

hehe ja håper på jeg får om ikke så alt for lenge.. GLEDER MEG SÅNN...er innpå andre forum som har fått og de baby bildene hjelper jo LITE til.. hehe..

Ja, er ganske aktiv på smugtitting på april-forumet jeg!![:D]

Hihi men det hjelper ikke på den vente følelsen.. hehe..ikke for meg iallefall..lurer sånn på åssen hun ser ut..og åssen det følels å ha henne i hendene...off blir helt skjelven

Ja, jeg vet!!![:D]  Men jeg prøver nesten å  skyve tankene fra meg, det er så lenge igjen enda... [:D]  Håper jo at terminen er litt feil og at lillegutt kommer litt før. men det gjør vi vel alle!! Og jeg ser for meg at jeg er en av de sise på forumet som får! Mamma gikk en ukes tid over med alle oss tre søsknene, og en gjør jo ofte det samme som sin mor. Men mamma hadde ganske greie fødsle da, så noe positivt er det jo i det og!![:)]

ORIGINAL: Catrine2

Ja, jeg vet!!![:D]  Men jeg prøver nesten å  skyve tankene fra meg, det er så lenge igjen enda... [:D]  Håper jo at terminen er litt feil og at lillegutt kommer litt før. men det gjør vi vel alle!! Og jeg ser for meg at jeg er en av de sise på forumet som får! Mamma gikk en ukes tid over med alle oss tre søsknene, og en gjør jo ofte det samme som sin mor. Men mamma hadde ganske greie fødsle da, så noe positivt er det jo i det og!![:)]

Håper det stemmer, for da får jeg før tiden... Jeg ønsker virkelig ikke å gå over tiden, for samboer er kun hjemme noen uker og jeg vil dele dette med ham!!

Min mor fikk meg to uker før tid, min store bror på termin og det samme med lillebror..og hennes fødsler varte i 1 1/2 time fra første ri..HELDIG...

tror jeg har to barn på 17 mai jeg :-)

Back
Topp