Tror kanskje jeg kutter av meg puppene!

Bajby

Elsker forumet
Mailykke <3
Junilykke 2022
Ligger her i feberkramper med enda en brystbetennelse!! Griner meg i hel! Har jo knapt vært utenfor dørene pga redsel for ny betrnnelse, selvom det har vært knallvær! Og nå fikk jeg det likevel! :(
Sytogklag :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Åå føler med deg.... :-( jeg har vært igjennom 3 runder med feber og begynnende brystbetennelse, og Minsten er bare 6 uker...

Så uheldig du er. God bedring!

Huff så kjipt. Håper du blir bedre snart. Riktig god bedring.

God bedring , føler med deg.
Må være helt forferdelig for deg:(

Tusen takk! :-) Dette er jo helt grusomt! Drittpupper!

Huff... Høres veldig ille ut... Vært i fryseren og hentet noe?

Huff... Høres veldig ille ut... Vært i fryseren og hentet noe?

Bare is som jeg har fullstendig dilla på :p snickers ❤️
Var helt fin i morges, var på helsestasjon og veide og på jobb på sommerlunsj. På vei hjem så kjente jeg hva som var på ferde.. Vært på legevakten og får fortsette på antibiotikakuren som jeg var ferdig med på søndag.. Så håper jeg at jeg aldri mer får dette møkket!!!

Nei så kjedelig :( Masse god bedring, håper du snart er kvitt det♡

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Masse god bedring! :) Brystbetennelse er noe drit:( har vært gjennom en runde:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Må bare tipse om å sove med varmeflaske på brystet. Det gjorde jeg natten jeg hadde begynnende. Det tror jeg reddet meg. Hadde en god dusj før jeg la meg. Varmeflaske hele natten og så en god varm dusj igjen på mårraen da jeg prøvde å håndmelke etter jeg hadde massert en stund. Og "klumpene" løsnet!

God bedring. ♡ håper det er over nå.

Du er ikke alene !! Jeg har hvert sår siden fødsel og hatt skikkelig ille sår med sopp og 2 bryst betennelser. Han var 6 uker igår. De skal klippe tunge båndet i morgen for det er for stramt. Og jeg får bare nye sår. Detta såret jeg har bet i nå er stort og åpnet og jeg må rense før og etter pumping/amming. Gørr vondt å amme.

Så kjedelig og ufattelig vondt!
Lecitin kan være fint å ta for å forebygge tette melkeganger :-)

Takk for gode tips, og god bedringhilsener!! Det gjør godt for en skrantene kropp :) Er heldigvis på bedringens vei nå - er aller verst når jeg er full i feber og beina så vidt bærer meg. Ikke lett og ta seg av en nyfødt da.. Håper denne kuren tar helt knekken på driten, og at jeg aldri får det igjen!! :-)

Back
Topp