Tror kaaanskje jeg hørte

Mulan

Elsker forumet
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Hjertelyd med doppleren!! Var veldig svakt og leitet i ca 15-20 min og hadde veldig gode høytalere... Men kunne såvidt høre noe som dunket i en takt på omlag 160 slag/min! Tror jeg venter et par dager nå og ser om jeg kan høre igjen :D er veldig spent i alle fall! Er nå 9+1:)

Må prøve å ikke stresse da, kanskje du gjør deg selv unødvendig urolig, hvis du holder på å lete for ofte - og ikke finner den..

Å nå fikk jeg lyst til å kjøpe med Angelsound å høre :) Er 9+2, noen flere som har prøvd å høre så tidlig?

Å nå fikk jeg lyst til å kjøpe med Angelsound å høre :) Er 9+2, noen flere som har prøvd å høre så tidlig?
Jeg tror det er litt tilfeldigheter og så har det mye å gjøre med fosterets og livmors plassering om du kommer til å høre eller ikke! Jeg kjenner såvidt livmoren min og ved å holde doppleren på siden ned mot der jeg kjenner den kunne jeg såvidt høre en lyd! Men er fortsatt ikke helt sikker på om det var det jeg hørte:) og jeg hadde leitet i 5 dager :p

Ganske sikker på at jeg hørte min og :)
Var på ul i går og da holdt hun apparatet på akkurat samme sted som jeg mener jeg har funnet hjertelyden♡
Er 8+2 i dag, men hørte den for en uke siden ;)

Må presse langt ned da, siden livmora mi ligger laaangt bak :)

Ganske sikker på at jeg hørte min og :)
Var på ul i går og da holdt hun apparatet på akkurat samme sted som jeg mener jeg har funnet hjertelyden♡
Er 8+2 i dag, men hørte den for en uke siden ;)

Må presse langt ned da, siden livmora mi ligger laaangt bak :)
Så gøy:D jeg og trykket ganske langt ned og holdt den sidelengs! Men er litt skummelt kjenner jeg for jeg hører jo min egen veldig godt og hører også ekkoet av min som fort kan mistolkes som hjertelyd til fosteret!

Så gøy:D jeg og trykket ganske langt ned og holdt den sidelengs! Men er litt skummelt kjenner jeg for jeg hører jo min egen veldig godt og hører også ekkoet av min som fort kan mistolkes som hjertelyd til fosteret!

Jeg hørte begge veldig tydelig egentlig. Og fosterets var ca dobbel så rask som min, og stemte greit med det vi så på skjermen ihvertfall. Men jeg kommer nok ikke til å være 100% sikker med den uansett. Blir litt for moroskyld egentlig :)

Jeg hørte begge veldig tydelig egentlig. Og fosterets var ca dobbel så rask som min, og stemte greit med det vi så på skjermen ihvertfall. Men jeg kommer nok ikke til å være 100% sikker med den uansett. Blir litt for moroskyld egentlig :)
Da var det nok helt sikkert det du hørte ja :D

Jeg fikk høre hjertelyden i dag med Angelsound :) :) :) :)
Brukte 2-3 minutter på å finne den, først hørte jeg bare min egen, så fikk jeg høre en mye raskere som et lokomotiv :)
Jeg er 9+3 uker på vei.

Jeg fikk høre hjertelyden i dag med Angelsound :) :) :) :)
Brukte 2-3 minutter på å finne den, først hørte jeg bare min egen, så fikk jeg høre en mye raskere som et lokomotiv :)
Jeg er 9+3 uker på vei.
Så gøy :D hvor holdt du doppleren?

Så moro:) hvor kjøpte dere doppler? Og ca pris? Kanskje noe å ønske seg til jul;)

Jeg snakket med jordmor hinn dagen, hun sa at når en tar ultralyd så står der på skjermen hvor mye varme/stråling apparatet gir. Dette skal være under et visst nivå. Men på en dropper kan en ikke justere eller se dette. Og hun anbefalte ikke å kjøpe selv, da en faktisk ikke vet hvilke godkjenninger den har...

Personlig tror jeg at jeg hadde blitt småhysterisk av å ha en slik i hus, hadde sikkert blitt livredd om jeg ikke fant hjertelyden..
Så her blir det ingen doppler :)

Jeg snakket med jordmor hinn dagen, hun sa at når en tar ultralyd så står der på skjermen hvor mye varme/stråling apparatet gir. Dette skal være under et visst nivå. Men på en dropper kan en ikke justere eller se dette. Og hun anbefalte ikke å kjøpe selv, da en faktisk ikke vet hvilke godkjenninger den har...

Personlig tror jeg at jeg hadde blitt småhysterisk av å ha en slik i hus, hadde sikkert blitt livredd om jeg ikke fant hjertelyden..
Så her blir det ingen doppler :)

Hvis den kan utgjøre noe fare for babyen så tror jeg at jeg står over selv:)

Jeg har lest mye på nettet i det siste om Angelsound.
Her står det:
Alle elektriske apparater avgir stråling i ulik grad, man skal bruke Angelsounds 50 ganger for å oppnå samme strålingseffekt som to timers TV titting gir.
Her kan dere gå inn å lese mer :) http://www.angelsounds.no/storepage1373607.aspx

Altså ikke farlig! Jeg syntes det var en veldig god følelse å høre hjertelyden, men skal prøve å ikke gjøre det hver dag :)

Back
Topp