Tror jeg.....

Nyttliv

Betatt av forumet
har blitt hekta på å sitte her inne! :O Ikke bra! Dere kommer sikkert til å bli kjempelei av meg! :P 

Bestilte meg forresten en haug med mammaklær på mamalicious på fredag! Gleder meg skikkelig til å se! :D 

Hoho! Tørrprat! Og jeg er i VELDIG godt humør! 

Hehe du snakker med deg sjøl ja
Har ikke kjøpt noen klær ennå eg, men må nok det straks for er bare
jobbebukser som passer lengre..

Fant ut at jeg like så godt bare kunne bestille, for jeg har ikke en dritt å ha på meg for tiden.. Skikkelig kles dilemma hver dag :p

Måtte jo inn på mamalicious å se litt, var jo kjempe masse fint der!
Mulig eg må bestille litt sjøl og  :)

Hehhee... BRA!! Føler meg av og til litt alene he rinne nemlig, og syns det er kjempekjekt at det har tatt seg opp med tråder! 

Jeg har to gode mammatightser og to gode mammadongeribukser med mage som jeg går i hele tiden nå.. Ingenting annet duger.. alt som strammer på magen er ekkelt! 

Jeg har 3 mammabukser 2 shortser og en haug med tightser så det er ikke problemet :P Det er overdelene nemlig! Lenge siden jeg begynte med mammabukser.. Orka ikke gå med bukser som stramma og hele tiden måtte åpne knappen i skjul :P

Jeg var inne på den siden sist jeg var gravid også nemlig, men kom aldri så langt at jeg fikk bestilt, så denne gangen var jeg helt bestemt på at jeg skulle fullføre handelen ;) På Nelly også har de mye fint, men der var det så utplukket i størrelser.. :/
Vi får lage litt liv vi da Sylvia80! 

Her er heller ikke buksene problemet!(har 4 mammsbukser) Det er de forbanna toppene! Står jo en time i klesboden hver dag! Ingen av toppene skjuler magen! Arg! Er btw rimelig avhengi av forumet jeg og! Kunne det bare blitt litt mer tråder, nå :)

TulleHøna skrev:
Her er heller ikke buksene problemet!(har 4 mammsbukser) Det er de forbanna toppene! Står jo en time i klesboden hver dag! Ingen av toppene skjuler magen! Arg! Er btw rimelig avhengi av forumet jeg og! Kunne det bare blitt litt mer tråder, nå :)

Nettopp! Kan ikke bruke T-skjorter som stopper midt på magen :P Og jeg var så lur at jeg kjøpte mange nye slike i sommer.. Syns forumet har tatt seg litt opp i det siste, så da satser vi på at det bare blir bedre og bedre! :D 

Vet dere noe om kvaliteten på Mamalicious klærne forresten? Hater når klærne blir nuppete med en gang... 

Er også en smule avhengig av å være hær inne :p :)

*LilleSpire<3* skrev:

TulleHøna skrev:

Nettopp! Kan ikke bruke T-skjorter som stopper midt på magen :P Og jeg var så lur at jeg kjøpte mange nye slike i sommer.. Syns forumet har tatt seg litt opp i det siste, så da satser vi på at det bare blir bedre og bedre! :D 

Vet dere noe om kvaliteten på Mamalicious klærne forresten? Hater når klærne blir nuppete med en gang... 

ja dumme meg kjøpte også sånne korte topper og gensere!! erre muulig :P når det blir offisielt så kna jeg jo bruke vanlige klær igjen da, har mye lange ting og, men det er så trangt.

aldri prøvd mamalicios før, jeg! det lille jeg har funnet har vært så fryktelig dyrt! så her har det vært h&m jeg har tydd til! og, ja.. der blir det fort nupper dessverre!! men jeg har sånn nuppefjerner jeg, da så klarer å leve med det de få mnd de klærne skal brukes :P tror mammen hadde svima av hvis jeg hadde brukt mange tusen på mammaklær

Jeg bestilte klær for to tusen, men regner med at jeg kommer til å sende tilbake en del, siden jeg la til 3 kjoler og skal bare ha av de + litt annet som kanskje ikke passer. Så da blir det rundt en tusenlapp for en del nye topper, gensere og en cardigan. Det er ikke ille ;) Det er veldig sjeldent at jeg prioriterer å bruke så mye penger på klær, men skulle så absolutt gjort det oftere :)

Back
Topp