Tror jeg var heldig som barn....

Frk.Desember

Gift med forumet
Julibarna2014
fikk snop hver dag i pakkekalenderen min[:D][:D][:D] Syntes d er så vanskelig å finne gaver som ikke skal koste all verden, som ikke er snop eller plastikkskvip[8D] Blir nok litt snop oftere enn bare i helgene...men d får vi heller tåle[8D][:D]

Har du sett i VIta og/eller en apotekreklame, der har de små tannkrem tuber, sånn plastigfigurer til å ha over tannkosten, vaskekluter som bretter seg ut første gang under vann, reflekser og diverse "plukk" som ikke koster all verden.. Kan være kjekt både for liten og stor!! [:)][:)]  jeg kjøpte en toalettvæske til Isak på Princess for en stund siden, liten med stjerne på. Plass til tannkrem, tannkost, zinksalve og fluor [:)][:)]  perfekt!! Tenker at jeg kommer til å gi han ting som han ellers trenger, som nye sokker, smokker, kanskje et nytt bestikk sett, og av og til en liten bil, eller noe snop [:)] Det er egentlig pappan som skal ta ansvar for kalenderen (siden han skal jobbe på sjølen i jula) Men tenker jeg må hjelpe litt til [8D][8D][;)][;)][;)]

KJEKT med kalender!!!

Tror nok vi er mer bevisste foreldre idag enn våre foreldre var for 20-30 år siden.
MEN - jeg personlig mener jo at det ikke er skadelig med den lille sjokoladebiten i 24 dager da.. Men hadde nok ikke gitt han en gedigen snopepose + vanlig sjokoladekalender hver dag[8D]

Her har mannen lagt ned veto mot praktiske pakker.. Jeg så for meg litt småting som sokker, votter osv - men neida.. DET skal vi ikke bruke kalenderen til..[:'(]
Er ikke helt enkelt med den kalenderen, spesielt til gutter.. Synes dere som har jenter er veldig heldige på kalenderfronten[8D]

det er ikke det at jeg er så i mot godteri, men jeg syns det er koselig å gi noe annet også jeg da[:)]

Vi skal ha en del aktiviteter i kalenderen.Sån type: i dag skal vi bake pepperkaker, i dag skal vi male, i dag skal du bestemme middag og sånt. Vi ikke at ho skal få pakker kvær dag, men en ting som vi kan gjøre sammen:O)

ORIGINAL: susso

Vet rett og slett ikke om vi har råd til å kjøpe pakkekalender i år. Så enten blir det en liten sjokoladekalender som eg og ho deler. Da blir det en liiten sjokolade annenhverdag.
Men kan kjøpe noen pakker kanskje, så blir det ikke hver dag, men av og til, hmmm, det var lurt!

Du kan jo lage en adventskalender, pakke hver søndag når dere tenner lys[:D]

ORIGINAL: fjerdemam

Å husker da jentene var små, da var jeg så ordentig[;)] da fikk de pepperkaker , rosiner og mandariner i kalender gavene,.
Trenger ikke bli så dyre gaver, husker de var kjempe glde for en pepperkake, av å til en seigemann og av og til noe de trengte,som strempebukse osv. pakke med rosiner eller en mandarin, tror nok disse små blir glad om jeg hadde pakket inn en banan eller yougurt også. bare det å få pakke opp og kose seg med det etterpå[:D]
her er det heller det att jeg faktisk ikke orker pakke inn nesten 100 små pakker.......[8|] og i tilegg huske hva som er til hvem , tipper 12 åringen min hadde blitt litt snurt om hun fikk en banan i advent kalenderen sin[;)]

ha ha ha ja det spørs vell det ja[:)]

Back
Topp