fikk snop hver dag i pakkekalenderen min[:D][:D][:D] Syntes d er så vanskelig å finne gaver som ikke skal koste all verden, som ikke er snop eller plastikkskvip[8D] Blir nok litt snop oftere enn bare i helgene...men d får vi heller tåle[8D][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: susso
Vet rett og slett ikke om vi har råd til å kjøpe pakkekalender i år. Så enten blir det en liten sjokoladekalender som eg og ho deler. Da blir det en liiten sjokolade annenhverdag.
Men kan kjøpe noen pakker kanskje, så blir det ikke hver dag, men av og til, hmmm, det var lurt!
ORIGINAL: fjerdemam
Å husker da jentene var små, da var jeg så ordentig[;)] da fikk de pepperkaker , rosiner og mandariner i kalender gavene,.
Trenger ikke bli så dyre gaver, husker de var kjempe glde for en pepperkake, av å til en seigemann og av og til noe de trengte,som strempebukse osv. pakke med rosiner eller en mandarin, tror nok disse små blir glad om jeg hadde pakket inn en banan eller yougurt også. bare det å få pakke opp og kose seg med det etterpå[:D]
her er det heller det att jeg faktisk ikke orker pakke inn nesten 100 små pakker.......[8|] og i tilegg huske hva som er til hvem , tipper 12 åringen min hadde blitt litt snurt om hun fikk en banan i advent kalenderen sin[;)]