Tror jeg tar han opp for tidlig, jeg...

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
For i natt våknet jeg av at hsn var urolig, og vanligvis ville jeg da ammet, men jeg var så trøtt så jeg duppa av og våkner nesten en time etterpå, og fortsatt lå han bare og var urolig...
 
Mhm! Det gjorde jeg i begynnelsen også. De ligger bare der og styrer litt for seg selv ;)
 
Også sover vi kanskje altfor lett med de i rommet så vi våkner av alt...
Ja, det tror jeg nok ;) Mens far kunne sovet gjennom stormen Ole, er jeg våken så fort jeg hører et knyss. Jeg er sikker på at jeg kunne våknet av lyden fra hjernen hans som sendte signaler om at han snart måtte gråte :p
 
Ja det er vanskelig å vite hva som er for tidlig og ikke for tidlig. Er jo greit å ikke ha full sirene på nettene også:/
 
Ja det er vanskelig å vite hva som er for tidlig og ikke for tidlig. Er jo greit å ikke ha full sirene på nettene også:/
Hvis han gråter høylytt tar jeg han selvfølgelig opp, men som regel er det snakk om litt ynking. Noen ganger hjelper det å legge fingeren på kinnet hans for da skjønner han at man er der.
 
Hvis bleien må skiftes eller det er lenge siden amming lar jeg henne halvsove igjennom det. Hun våkner helt hvis hun får kave og det utvikler seg til utrøstelig hylgråt. Men nå skifter vi bleie og ammer i senga om natta, ligger inntil meg i babynest :)
 
Pleier å gi smokk å drøye litt, enten sovner vi igjen ellers så gir hu seg ikke å da får hu mat :p
 
Pleier å gi smokk å drøye litt, enten sovner vi igjen ellers så gir hu seg ikke å da får hu mat :p

Samme som vi gjør det. Jeg våkner av at hun smatter og virker som hun vil ha mat, men har øynene lukket er erfaringen min at jeg kan drøye det litt. Har hun øynene oppe og smatter vet jeg at da må jeg ta henne opp ☺️
 
Pleier å gi smokk å drøye litt, enten sovner vi igjen ellers så gir hu seg ikke å da får hu mat :p
Samme som vi gjør det. Jeg våkner av at hun smatter og virker som hun vil ha mat, men har øynene lukket er erfaringen min at jeg kan drøye det litt. Har hun øynene oppe og smatter vet jeg at da må jeg ta henne opp ☺️
Her er problemet at jeg er smokken:(
 
Her er problemet at jeg er smokken:(
Jeg er også smokk :eek:
Hun tok smokken bittelitt for noen uker siden, men nå blir hun bare sinna hvis jeg prøver å lure den inn... Samme gjelder flaske...:rolleyes:
 
Ja, det tror jeg nok ;) Mens far kunne sovet gjennom stormen Ole, er jeg våken så fort jeg hører et knyss. Jeg er sikker på at jeg kunne våknet av lyden fra hjernen hans som sendte signaler om at han snart måtte gråte :p
Sign :p
 
Pleier ofte bare stryke han litt på ryggen hvis han klynker og hvis ikke det hjelper putter jeg puppen ned mot han for å se om han tar tak (han ligger ved siden av meg i sengen; ))
 
Pleier ofte bare stryke han litt på ryggen hvis han klynker og hvis ikke det hjelper putter jeg puppen ned mot han for å se om han tar tak (han ligger ved siden av meg i sengen; ))

Heldig du er som bare kan putte puppen inn i munnen på ham på natten, lillegutt våkner sikkelig til, spreller og står på så her må jeg sette meg opp hvis han skal få tak og hvis ikke gir han beskjed om han ikke får tak....
 
Back
Topp