Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også sover vi kanskje altfor lett med de i rommet så vi våkner av alt...Mhm! Det gjorde jeg i begynnelsen også. De ligger bare der og styrer litt for seg selv
Ja, det tror jeg nok Mens far kunne sovet gjennom stormen Ole, er jeg våken så fort jeg hører et knyss. Jeg er sikker på at jeg kunne våknet av lyden fra hjernen hans som sendte signaler om at han snart måtte gråteOgså sover vi kanskje altfor lett med de i rommet så vi våkner av alt...
Hvis han gråter høylytt tar jeg han selvfølgelig opp, men som regel er det snakk om litt ynking. Noen ganger hjelper det å legge fingeren på kinnet hans for da skjønner han at man er der.Ja det er vanskelig å vite hva som er for tidlig og ikke for tidlig. Er jo greit å ikke ha full sirene på nettene også:/
Pleier å gi smokk å drøye litt, enten sovner vi igjen ellers så gir hu seg ikke å da får hu mat
Pleier å gi smokk å drøye litt, enten sovner vi igjen ellers så gir hu seg ikke å da får hu mat
Her er problemet at jeg er smokkenSamme som vi gjør det. Jeg våkner av at hun smatter og virker som hun vil ha mat, men har øynene lukket er erfaringen min at jeg kan drøye det litt. Har hun øynene oppe og smatter vet jeg at da må jeg ta henne opp
Jeg er også smokkHer er problemet at jeg er smokken
SignJa, det tror jeg nok Mens far kunne sovet gjennom stormen Ole, er jeg våken så fort jeg hører et knyss. Jeg er sikker på at jeg kunne våknet av lyden fra hjernen hans som sendte signaler om at han snart måtte gråte
Pleier ofte bare stryke han litt på ryggen hvis han klynker og hvis ikke det hjelper putter jeg puppen ned mot han for å se om han tar tak (han ligger ved siden av meg i sengen; ))