Tror jeg stikker....

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
nedover igjen til Libya på lørdag...Deilig med litt varme..
og nå som jeg har muligheten pga permisjon..
Skal dere noe spennende fremover da?

Så herlig med varme da! :D
Ingen store planer her, men roadtrip med mamma og ungene til helgen :D Blir minst 7-8 timers kjøring med pauser, så jeg er spent! :D

Skjønner deg godt jeg! Ville og reist til varme om det var muligheter til det ;)
Hvordan er forholdene der nede nå? Mht til krigen osv...?

Har akkurat vært en tur i Lofoten jeg :p Blir vel ikke større reiseplaner med det første ;)

Skjønner jeg godt du gjør:) Kos og være m mannen også:rolleyes: skulle gjerne dratt til syden jeg også:)

Skjønner deg godt jeg! Ville og reist til varme om det var muligheter til det ;)
Hvordan er forholdene der nede nå? Mht til krigen osv...?

Har akkurat vært en tur i Lofoten jeg :p Blir vel ikke større reiseplaner med det første ;)

Det blir vel sett på som ganske trygt..Kan kanskje bli noe opptøyer rundt 17.feb (da krigen startet for 2 år siden)
Men,var der 17 i fjor,og merket ikke noe da.. :)

Ja,deilig med varme og mannen:)

Lofoten høres fantastisk ut! Aldri vært der jeg,men alltid drømt om det...Tok dere fly eller? :)

Så herlig med varme da! :D
Ingen store planer her, men roadtrip med mamma og ungene til helgen :D Blir minst 7-8 timers kjøring med pauser, så jeg er spent! :D
Åh så morro :) Hvor skal dere? Og hvor reiser dere ifra?
Gøy med litt impulser :)

Det blir nok deilig med litt varme:-) Vi har bestilt oss sydentur siste uka av permisjonen min, det blir godt, har jeg noe å glede meg til også:-)
I helga skal vi på weekendtur til østersund med ett vennepar av oss, det blir spennende:-)

Så deilig med sol og varme og ikke minst å få se mannen din igjen :D Misunnelig! ..på varmen altså ;):P

Her har vi ikke no reiseplaner, men skal til mamma og feire min yngste bror sin 16-årsdag på fredag og så har vi invitert no venner hjem til oss på pizza og spillekveld på lørdag. :D Gleder meg!

Back
Topp