Tror jeg SPREKKER snart!!

Yogamama

Betatt av forumet
Flere som føler seg sprekkeferdige?
Føler magen har eset ut de siste DAGENE. Føler meg stor og tjukk, og stappmett hele tiden. Matlysten er helt bortevekk!! Huden er så stram at jeg føler jeg snart sprekker!!! Og kan ikke fatte hvordan jeg kan bli større!

Flere som føler det sånn allerede? :( Gleder meg til baby er ute, å gå gravid er ikke det beste jeg har vært med på akkurat ...:(

Magen min er også veldig stram og sprekkeferdig. Er veldig ubehagelig egentlig. Jeg får et merkelig ganglag når det er på det verste.

Merker at matlysten er mindre, men føler ikke at jeg sprekker enda :) men det har sikkert litt å si at jeg har gått gravid for ikke så lenge siden og magen er godt tøyd.. den gang fikk jeg strekkmerker tre uker før termin, ble så skuffa fordi jeg trodde jeg hadde unngått det ved å gå så lenge uten :p

Jeg har ikke særlig matlyst, ellers føler jeg meg ikke klar for hverken å sprekke eller å få baby enda[emoji28]

Merker at matlysten er mindre, men føler ikke at jeg sprekker enda :) men det har sikkert litt å si at jeg har gått gravid for ikke så lenge siden og magen er godt tøyd.. den gang fikk jeg strekkmerker tre uker før termin, ble så skuffa fordi jeg trodde jeg hadde unngått det ved å gå så lenge uten :p
Akkurat det samme skjedde med meg! Var så fornøyd helt til de plutselig kom:wideyed: Det er 2 år siden sist jeg gikk gravid, men den siste uken har jeg også følt meg helt stappa. Det eneste som er behagelig er å sitte. Middag spiser jeg nesten ingenting av før jeg er mett. Babyen ligger også veldig skjeivt, så magen står ut på høyresiden:p

Sprekkferdig her også, spesielt på kvelden. Er så vondt noen ganger at jeg nesten ikke vet hvor jeg ska gjøre av meg. Sitter som ett bånd rundt ved ribbeina på en måte og da er det så vidt jeg får puste føler jeg. Spennende å se hvordan det blir når jeg blir enda større [emoji85][emoji14]

Har måtta gå over til mange+små måltider, både pga det er fullt i magen/sprekkeferdig+ at det er bedre mtp halsbrann. Ender opp med å spise hele dagen føler eg [emoji23]
Starta rundt 17.mai, da eg i tillegg forspiste meg ordentlig med kynnere som "bonus" i tillegg til å være stappa.

Er ikke helt sprekkeferdig enda, men har nok noe med at jeg var kjempestor sist svangerskap og magen aldri kom helt tilbake til normalen før neste. Har fremdeles litt å gå på, men er større nå en på samme tid med forrige og har god matlyst enda... så det blir spennende å se om noen mnd om jeg blir like "hvalross" som sist.

Flere som føler seg sprekkeferdige?
Føler magen har eset ut de siste DAGENE. Føler meg stor og tjukk, og stappmett hele tiden. Matlysten er helt bortevekk!! Huden er så stram at jeg føler jeg snart sprekker!!! Og kan ikke fatte hvordan jeg kan bli større!

Flere som føler det sånn allerede? :( Gleder meg til baby er ute, å gå gravid er ikke det beste jeg har vært med på akkurat ...:(

Føler det samme [emoji28] spesielt når det nærmer seg kveld [emoji85] kan starte dagen med løs skjorte og på kvelden er det nesten så knappene spriker [emoji28] Og jeg har over 3 mnd igjen, tro hvordan det blir når det nærmer deg [emoji849][emoji28]

Opp og ned på dagene. Det blir absolutt verst de dagene mangen er treg :-( Spesielt på slutten av en jobbedag.

Hvor langt på vei var dere når dere ble sprekkferdige? Bare så jeg vet hvor lenge jeg har igjen å spise som en hest liksom :D

Sprekkeferdig her også Hvor mye er det egentlig vanlig å vokse etter uke 28? Går vekta mye opp da?

Sprekkeferdig her også Hvor mye er det egentlig vanlig å vokse etter uke 28? Går vekta mye opp da?

acb61c001a9584844751293a58e4c648.png

Hurra [emoji28] er i Syden nå, skal hjem på torsdag. På tur nedover (26+4) var det så vidt plass for å slå ned bordet i flyet, ca. 0 matlyst her i Syden, så gubben maser i meg mat og drikke.. Føler meg svær som en hvalross, og er spent på om jeg får ned bordet på flyet på tur hjem [emoji29] [emoji28] gla jeg dro såpass "tidlig", og ikke seinere på sommeren [emoji87]

Hurra [emoji28] er i Syden nå, skal hjem på torsdag. På tur nedover (26+4) var det så vidt plass for å slå ned bordet i flyet, ca. 0 matlyst her i Syden, så gubben maser i meg mat og drikke.. Føler meg svær som en hvalross, og er spent på om jeg får ned bordet på flyet på tur hjem [emoji29] [emoji28] gla jeg dro såpass "tidlig", og ikke seinere på sommeren [emoji87]

Er også i syden no, tilbake i morgen. Er som en kval på stranda - ligger med magen ned i en stor badering for å få sole meg bak [emoji23] Spiser bra men gleder meg til å få sove skikkelig når eg kjem heim [emoji106]

Hvor langt på vei var dere når dere ble sprekkferdige? Bare så jeg vet hvor lenge jeg har igjen å spise som en hest liksom :D
Sist kom jeg aldri dit, og jeg ble stoor... Hehe... Hadde enorm matlyst helt til han kom ut, da forsvant den helt :P

Sist kom jeg aldri dit, og jeg ble stoor... Hehe... Hadde enorm matlyst helt til han kom ut, da forsvant den helt :p
Får bare vente å se da. Egentlig syns jeg jo det er greit å ha matlyst, mye bedre enn at all mat smaker kjipt og man aldri har lyst på noe... Nå har jeg jo lyst på alt hele tiden :D

Er også i syden no, tilbake i morgen. Er som en kval på stranda - ligger med magen ned i en stor badering for å få sole meg bak [emoji23] Spiser bra men gleder meg til å få sove skikkelig når eg kjem heim [emoji106]

Badering var en god ide! [emoji3] har lurt en del på hvordan jeg skulle sole meg bak når jeg reiser om to uker [emoji23] så takk for tipset!

Badering var en god ide! [emoji3] har lurt en del på hvordan jeg skulle sole meg bak når jeg reiser om to uker [emoji23] så takk for tipset!
Jeg logger oppå bbhugme puta mi i hagen akkurat nuh. Binder endene sammen og legger magen midt inni gropa. Veldig greit.

Back
Topp