Tror jeg skal hit.. :)

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter! Jeg er 9 dpo i dag og testet positivt i går, 8 dpo. Er overlykkelig! (Testet i dag også, testen er litt sterkere). Vi har ei lita ei på to år i fra før, etter det har jeg hatt en MA oppdaget i uke 11 og en kjemisk i januar. Hvis alt går som det skal, så har jeg termin rundt 4. februar. Ei nydelig tid! :D Av symptomer så blir jeg kvalm hvis jeg går sulten (var sånn med jentungen og), vondt i bekkenet allerede (det lover jo bra :/), sliten i korsryggen, ømme pupper, men ellers fin :) Krysser fingrene for at testene blir sterkere og at jeg får bli her. Det kjennes sånn ut på kroppen i alle fall :p Blir en veldig stor nedtur hvis det skulle vise seg å være en kjemisk nå igjen, men jeg er positiv og dytter unna de tankene. Time will show ;)


:smiley-bounce015
 

Vedlegg

  • 4.jpg
    4.jpg
    697,2 KB · Visninger: 66
Last edited:
Hurra! Gratulerer:) skal teste på mandag, har bare de clearblue testene, så må vente:) Men klaffer det så har vi termin samme dag:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk alle sammen, veldig stas! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Orka ikke vente og tolke mer, så tok denne i dag, 10 dpo. JEG ER GRAVID!! Jippi, Jippi, Jippi!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1400733955193.jpg
    1400733955193.jpg
    19,3 KB · Visninger: 39
Gratulerer ♡

2015? ♡
 
Tusen takk! Er fortsatt redd for kjemisk fordi jeg bare er 10 dpo, men håper at det ikke hadde slått ut på en digital.. neimen om jeg vet. Man blir jo så redd for alt mulig rart når man har opplevd sånn før.
 
Tusen takk! Er fortsatt redd for kjemisk fordi jeg bare er 10 dpo, men håper at det ikke hadde slått ut på en digital.. neimen om jeg vet. Man blir jo så redd for alt mulig rart når man har opplevd sånn før.
må ikke ta sorgene på forskudd at det blir en spontanabort(kjemisk).gratulerer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det var ikke noe tvil nei :D gratulerer sååå mye :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tusen takk :D
 
Ser ikke kjemisk ut:) Gratulerer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp