Tror jeg skal binde bikkja foran døra i kveld

Kleo79 skrev:
Det er vel ingen som trodde at Smash kom til å gjøre det, vel?! Det er jo bare slikt man sier for å poengtere meningen sin.

Haha, tydeligvis ingen som skjønte at det var en spøk:P
For det første PLAGER jeg ikke bikkja, og for det andre SKREMMER jeg ikke små barn!
Haha, hallo!

vet du hva smash; jeg ser virkelig på deg som en dyreplager og en som er slem mot små barn eeeeeeeeeh.... eller motsatt!

3 barnsmamma skrev:

smash skrev:
Laban er mørkredd, og ser han en minste ting som leer på seg, enten det er et menneske, eller et blad som blåser bortover, så bjeffer han!
Da slipper jeg hvertfall halloween mas!
Kjekt med stor hund:P

Hehe,måtte le litt for meg selv nå;-D
Hadde nok gjort det samme om jeg hadde hatt hund *fnis*

Enn så lenge har det vært ganske rolig her...

Laban er veldig til å stjele mat, så hvis noen barn hadde kommet og han stod ute, så hadde han slukt alt godteriet deres på null komma niks!:P

Nokså rolig her å, noen som har banka på bare. Men gidder ikke å åpne.

3xS skrev:
vet du hva smash; jeg ser virkelig på deg som en dyreplager og en som er slem mot små barn eeeeeeeeeh.... eller motsatt!

Hehe, takk, jeg er igrunn veldig snill!:P

Herregud, synes det er nok hverdager jeg.

Men tror nok jeg skal gjøre som noen andre foreslo i en tråd her, kle oss ut og lage litt selskap og sende ungene ut i hagen for å lete etter godteri - vil ikke risikere å la dem møte på sånne grinebitere som enkelte her er.

3 barnsmamma skrev:
Men dere som ikke feirer halloween,har dere noen gang vært opriktige med de som kommer på døren?Sagt at dette feirer vi ikke her?

Jeg syns nesten det sier seg selv jeg, dersom det ikke er noe pynt eller lys eller noe...

Ikke glem å kle den ut. Et tips, lag skum og smør i minnvikene og klin litt på pelsen.

3 barnsmamma skrev:
Men dere som ikke feirer halloween,har dere noen gang vært opriktige med de som kommer på døren?Sagt at dette feirer vi ikke her?

selvom vi ikke feirer Halloween sjøl så har vi kjøpt inn litt godis og gir til barna som kommer, for å glede barna som sikkert synes det er stas å ha kledd seg ut osv. Men jeg liker ikke Halloween, og synes synd på stakkars sønnen min som er livredd for de skumle maskene.

Bæbæ lille lam skrev:
Ikke glem å kle den ut. Et tips, lag skum og smør i minnvikene og klin litt på pelsen.

Haha, jeg døøøøør!!!!!!!

NurseRozetta skrev:

LilleNos skrev:

Men tror nok jeg skal gjøre som noen andre foreslo i en tråd her, kle oss ut og lage litt selskap og sende ungene ut i hagen for å lete etter godteri - vil ikke risikere å la dem møte på sånne grinebitere som enkelte her er.

Er man grinebiter fordi man ikke ferier halloween? Det vel det dummeste jeg har hørt i dag. Men på den annen side,  bedre å være grinebiter enn tigger.

Synes man er grinebiter når man sitter og klager og syter over at det ringer på unger som har kledd seg ut og er glade og spente ja. Og de er vel akkurat så mye tiggere som de som går julebukk?

julebukk er koselig fordi det er uten stygge, skumle masker, og barna skal da synge koselige julesanger.

LilleNos skrev:

NurseRozetta skrev:

LilleNos skrev:

Er man grinebiter fordi man ikke ferier halloween? Det vel det dummeste jeg har hørt i dag. Men på den annen side,  bedre å være grinebiter enn tigger.

Synes man er grinebiter når man sitter og klager og syter over at det ringer på unger som har kledd seg ut og er glade og spente ja. Og de er vel akkurat så mye tiggere som de som går julebukk?

3xS skrev:
julebukk er koselig fordi det er uten stygge, skumle masker, og barna skal da synge koselige julesanger.

LilleNos skrev:

NurseRozetta skrev:

LilleNos skrev:

Er vel ikke alle som kler seg ut med skumle masker? Selv brukte jeg være sånn julekjerring da jeg gikk julebukk, med skaut og lang nese. Ikke så ulikt heks.

Det er STOR forskjell, i mine øyne, på å gå julebukk og synge julesanger for å få snop og å gå rundt på halloween og finne på faenskap hos de som enten ikke åpner eller ikke har noe snop å gi ut! 

Jeg ser ikke poenget med halloween, det har i stor grad gjort små pøbler enda verre, for de får jo "lov" til å finne på noe tull på halloween hvis ikke de får snop. Vil virkelig ikke påstå at folk er grinebitere fordi de ikke jubler hver halloween.

alle som var her hadde skumle masker hvertfall.. og jeg er vant med at julebukk er med nisseluer og kanskje noen påtegnede fregner og røde kinn. også tiltaler det meg mye mer med koselige julesanger enn "gi meg godteri eller så gjør jeg hærverk".

LilleNos skrev:

3xS skrev:

LilleNos skrev:

NurseRozetta skrev:

LilleNos skrev:

Er vel ikke alle som kler seg ut med skumle masker? Selv brukte jeg være sånn julekjerring da jeg gikk julebukk, med skaut og lang nese. Ikke så ulikt heks.

Skjønner ikke at folk kan sammenligne halloween og julebukk jeg.

Joda, begge går på døren, men på halloween kler man seg skummelt og mangesmå barn blir skremt. (Gjerne eldre også, for den saks skyld.) Man truer til seg snop, og noen gjør også hærverk.

Julebukk går på døren i hyggelige kostymer, synger en sang, ber ikke om noe som helst (selv om de nok forventer litt de også da men.. :p), går igjen uten noe hærverk, uavhengig av om de har fått noe eller ikke.

Jeg klarer virkelig ikke og se at de to tingene er SÅ like!

Back
Topp