Tror jeg skal binde bikkja foran døra i kveld

smash

Forumet er livet
VIP
Laban er mørkredd, og ser han en minste ting som leer på seg, enten det er et menneske, eller et blad som blåser bortover, så bjeffer han!
Da slipper jeg hvertfall halloween mas!
Kjekt med stor hund:P

Jeg har hengt "Mor og barn sover"-skiltet på døra. Visste det kom til å bli nyttig en gang

Kleo79 skrev:
Jeg har hengt "Mor og barn sover"-skiltet på døra. Visste det kom til å bli nyttig en gang

Så genialt!!!!!

du får herved tittelen for det mest barnslige og patetiske innleget jeg har sett på bv... EVER!

Fluttershy  skrev:
du får herved tittelen for det mest barnslige og patetiske innleget jeg har sett på bv... EVER!

Jaja, deg om det..

Fluttershy  skrev:

Hehe, ever. Ikke verst bare det, Smash :)

Kleo79 skrev:

Fluttershy  skrev:

Hehe, man er visst patetisk fordi man vil ha fred på kvelden når man er utslitt og ikke i form i det hele tatt..
EVER...! :P

Kleo79 skrev:

får håpe ungene som kommer til dere kan lese da 

Der banker det på døra... :P

3xS skrev:

Kleo79 skrev:

får håpe ungene som kommer til dere kan lese da 

Hvis de ikke kan lese, så håper jeg virkelig de har med foreldre som kan lese. Uansett, ringeklokka funker ikke, den er ikke engang der. Og babyen sover faktisk, og våkner hvis folk bruker ringeklokka. Enkelt og greit.

har vært en gjeng her, håper det ikke kommer fler, lillegull ble jo livredd stakkar 

3xS skrev:
har vært en gjeng her, håper det ikke kommer fler, lillegull ble jo livredd stakkar 

Uff, stakkars! Er èn av grunnene til at jeg ikke liker halloween!
Jeg og jentene var på nille i stad, og fytti griiisen for noen ekle masker!!!!!!!!!!!

Huff... Binde bikkja foran døra så han skremmer livskiten ut av små glade barn... For en tanke, det å i det hele tatt få seg til å tenke noe sånt... 

Labambie skrev:
Huff... Binde bikkja foran døra så han skremmer livskiten ut av små glade barn... For en tanke, det å i det hele tatt få seg til å tenke noe sånt... 

Skal jo ikke gjøøøøre det da!:P Hallo!

NurseRozetta skrev:

smash skrev:

Kleo79 skrev:

Fluttershy  skrev:

Hehe, man er visst patetisk fordi man vil ha fred på kvelden når man er utslitt og ikke i form i det hele tatt..
EVER...! :P

Får du fred hvis bikkja står og gneller utenfor døra da?!

Jeg skal jo ikke gjøre det da!! Hallo! Bikkja er jo mørkredd! Jeg er da ikke dyreplager heller!

spent på om han får sove inatt! dakar jeg sa til han at han ikke trengte å bli med, for vet han er litt skjør på sånne skumle ting, men mens jeg stod der og ga dem litt godteri så kom han likevel.

smash skrev:

3xS skrev:

Uff, stakkars! Er èn av grunnene til at jeg ikke liker halloween!
Jeg og jentene var på nille i stad, og fytti griiisen for noen ekle masker!!!!!!!!!!!

hahah huff og huff, tenk å tenke sånn!

smash skrev:

Labambie skrev:

Farlig å komme med en spøk:P

3xS skrev:
hahah huff og huff, tenk å tenke sånn!

smash skrev:

Labambie skrev:

Det er vel ingen som trodde at Smash kom til å gjøre det, vel?! Det er jo bare slikt man sier for å poengtere meningen sin.

Labambie skrev:

Skremme barn som selv har kledd seg ut i de skumleste maskene du kan tenke deg...hmm.....

Back
Topp