Tror jeg mister *oppdatert*

Åå, Snule du må være et hærlig positivt menneske[:)]
Leit at det gikk sånn, men skikkelig godt å høre at det går bra med deg etter omstendighetene[:)]

Du er hjertelig velkommen inn til oss prøvere,så kanskje vi blir gravide samtidig igjen..
Skjønner enda ikke hvordan vi begge kunne miste, men neste gang SKAL det gå bra vennen.
Da blir det en deilig sommer hvor vi kan sitte ute med hver sin baby og kose oss:)

God tur hjem igjen

Uff, får så utrolig vondt av deg ! Men jeg anbefaler deg å dra til lege så fort du får mulighet. Jeg trodde selv jeg hadde mistet for en uke siden. Blødde masse og det kom store (unnskyld uttrykket) gele klomper ut, det var helt grusomt. Hadde skikkelige menssmerter. Jeg var som sagt helt sikker på at det hadde gått galt. Men siden formen min ikke kom seg i det heletatt, så valgte jeg å dra til gyneokolog på tirsdag, ho tok ultralyd på meg, og jeg har vel aldri noen gang blitt så overrasket som da ho sa at "her er det liv" Og den lille har vokst akkurat som den skal. Fikk ikke noen forklaring på den store blødningen.  Jeg vil ikke gi deg noen falske forhåpninger , men det kan jo være greit med en legesjekk, sånn for å være helt sikker. 7+9 var jeg da blødningen skjedde. 
Uansett ønsker jeg deg masse lykke til.[:)]

hei

ORIGINAL: babymage

så trist da. føler med deg.
Lykke til videre da .
*klem*

signere denne jeg

Uff da Snule.. Dette var skikkelig leit og lese.. [:(]
Håper virkelig det går bra med deg, og at det etterhvert sitter en spire som klorer seg fast i 9 mnd! [:)]
Masse lykke til! Klem

ånei[:(]så kjipt[&:]
lykke til neste gang,da sitter den vettu[;)][:)]men ville gått til legen jeg og,å sjekket..

Å, det var tirist å høre, vi som skulle ligge på barsel i lag[:(] Men dere må ha masse lykke til og håper dere snart blir gravide igjen og at alt går fint!

Så trist! Håper det går bra med deg, og at du snart blir gravid igjen[:)]

Tusen takk for all støtten jenter! Jeg skal beholde timen min til ul 14 september. Er uansett greit å sjekke at alt er kommet ut og at det ser greit ut. Så er det bare å sette i gang igjen og satse på at alt går bra da.
Stor klem til alle dere!

Back
Topp