Tror jeg mister *oppdatert*

Trallemor

Glad i forumet
Har fått vondt i ryggen og magen og blødningene har økt på. Er masse brunt slim, og litt frisk blod. Tror ikke dette går bra i det hele tatt. Er kjempe lei meg, men er jo ingenting jeg kan gjøre. [:(]

Oppdatering:
Nå har jeg skikkelig menssmerter og blør som en vanlig mens, så det var visst ikke meningen at jeg skulle få aprilbaby [:(] Er trist, var jo så glad for å være gravid igjen og gledet oss sånn. Men har blitt kjempe lett gravid begge gangene. Og sist gikk jo alt strålende. Så satser på at jeg snart blir gravid igjen, og at alt går bra da [:)]  Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra seminar og kose meg med gutten min og mannen min.

Masse lykke til videre i svangerskapet alle sammen. Dere er noen supre jenter og fortjener alt det beste. Lover å komme inn og oppdatere dere på min status [;)]
Klem fra meg!

Huff... stakkar deg! Føler virkelig med deg!
Men legg deg ned og lapp av så mye du kan.
Så krysser jeg fingrene for deg!

*stooooooor klem*

Det var leit å høre[&o]
*trøsteklem*

Det var trist!! Håper det går bra alikevel!

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

*stooooooor klem*

ORIGINAL: *LykkeligMamma*

*stooooooor klem*

ORIGINAL: gullnr2

kom deg til lege slik at de evt kan se hva som foregår.

Er på seminar med jobben, så kommer meg ingen vei. Men tror håpet er ute. Nå har menssmertene økt på enda mer og det kommer friskt rødt blod [:(] 

huff, neeeei[:(][:(][:(]
masse trøste klemmer

kjempe trist å høre :(

uffuff,ikke noe morsomt å lese slike innlegg=(
krysser fingrer å tær for dg

huff så trist! krysser fingrene for at ikke håpet er ute!!!

Huff, så trist! Håper det går bra med deg!

ORIGINAL: Snule

Har fått vondt i ryggen og magen og blødningene har økt på. Er masse brunt slim, og litt frisk blod. Tror ikke dette går bra i det hele tatt. Er kjempe lei meg, men er jo ingenting jeg kan gjøre. [:(]

Oppdatering:
Nå har jeg skikkelig menssmerter og blør som en vanlig mens, så det var visst ikke meningen at jeg skulle få aprilbaby [:(] Er trist, var jo så glad for å være gravid igjen og gledet oss sånn. Men har blitt kjempe lett gravid begge gangene. Og sist gikk jo alt strålende. Så satser på at jeg snart blir gravid igjen, og at alt går bra da [:)]  Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra seminar og kose meg med gutten min og mannen min.

Masse lykke til videre i svangerskapet alle sammen. Dere er noen supre jenter og fortjener alt det beste. Lover å komme inn og oppdatere dere på min status [;)]
Klem fra meg!

ORIGINAL: Mamalou

Det var leit å høre[&o]
*trøsteklem*

Så utrolig trist[:(] Krysser fingrene og håpe at du blir fort gravid igjen, vil gjære ha oppdateringer om hvordan det går med deg[:)] STOR trøsteklem til deg

Huff, dette var trist...håper du blir fort gravid igjen og spiren holder seg der i 9 mnd[:)]Lykketil!!
Klem Godzilla

Back
Topp