Tror jeg må si takk for meg..

Så forferdelig trist å lese :-( Ta godt vare på hverandre, håper en ny spire sitter når dere er klar. Stor klem.
 
Så trist å lese! Gikk selv gjennom en SA i oktober. Det er tøft når det står på, men heldigvis så blir det bedre etterhvert :)
Lykke til videre! Håper en ny spire sitter snart :)
 
Kan jeg spørre hva MA står for? I forhold til SA?

Utrolig trist, men imponert over at du prøver å ha en fornuftig tankegang :)
Lykke til!
 
Kan jeg spørre hva MA står for? I forhold til SA?

Utrolig trist, men imponert over at du prøver å ha en fornuftig tankegang :)
Lykke til!
Grunnen til at legen sa MA her var pga at hcg fortsatte å stige og jeg hadde symptomer selv om fosteret ikke utviklet seg.

"Missed abortion defineres som at et foster som er dødt uten at det har oppstått blødninger. Oppstår det blødninger og fosteret dør, er dette en spontanabort."

Så jeg vet ikke om det er MA ell SA enda da.
 
Kjære deg, det var jo ikke slik det skulle gå :(
Håper at spiren sitter raskt igjen,det fortjener dere virkelig ♡
 
Så utrolig trist:( Godt du klarer å se d positive i d, må være godt å vite at d er mulig i alle fall, dessuten så kan du jo ha i mente at du antagelig vil ha lettere for å blir gravid de neste 6 mnd (tror jeg d var) når du først har vært gravid en gang og d er alltids hjelp å få langs veien, kommer av og til nye hjelpemidler også... :) Lykke til videre, klem til deg <3
 
Hvis ikke du feller noen tårer, så gjør jeg det for deg <3 sender deg en god klem og de beste lykkeønsker for fremtiden :)
 
Dette var kjempetrist å lese. Masse lykke til videre og husk at det ikke er din feil <3
 
Nei uff!! :( dette var utrolig trist å høre. Håper dere finne en løsning, enten dere tar imot hjelp eller klarer det selv! Masse masse lykke til♡ håper neste sitter som et skudd! :) varme tanker sende til dere♡
 
Ord blir fattige når det blir som dette, føler virkelig med dere :( håper dere lager en spire i julen (eller før) og at den klorer seg fast! Lykke til videre <3
 
Ånei, jeg unnet dere så virkelig dette, dette var jo virkelig en mirakelbaby.
Det må gjøre så utrolig vondt og man har jo all grunn til å felle tårer og kjenne på absolutt hele følelsesregisteret

Lykke til videre, dere får snart deres mirakelbaby, det har jeg virkelig tro på :)
 
Uff... :( krysser fingre for full klaff så fort som mulig igjen! Så urettferdig livet er... <3
 
Utrolig urettferdig! Føler veldig med deg:(
Håper den lille sjelen som tydeligvis prøver å komme ned til dere kommer raskt tilbake❤️ Lykke til. Klem
 
Back
Topp