Tror jeg kjenner liv

Jandia

Glad i forumet
Ja, det er en merkelig følelse, akkurat som en liten fisk... hehehe...
Gleder meg til ordentlige spark!! hehe...

Noen som synes det er vondt??

Når jeg nyser så kniper det i magen. Skikkelig. Hva er det???

Gratulere [:)]

Har kjent liv ei stund, begynnte først bere som nåken boble, men no så e d av og babyen tek i skikkelig å sparka ganske hardt [:D] He kjent skikkelige spark kvar dag i vertfall ei uke, begynnte veldig tidlig å kjenne babyen. Syns ikkje at det e nåke spesiellt vondt, men kan vere ubehagelig viss babyen sparka lenge i gangen.

Gratulerer og velkommen til klubben. Nå er det bare deilig med bevegelsene, men når fødselen nærmer seg og de sparker ifra og treffer ribbena da er det vondt. Trodde min forrgje skulle brekke ribbena mine en periode.

ja det er liv du kjenner da. kjempe gøyt[:D][:D]

Har kjent det sparke i 3 uker el no nå.
Kjennes hele dagen hver dag.. Er visst greit å legge til seg vanen at hvis man begynner å kjenne det så kjenn etter det hver dag... Pappan har kjent det mange ganger også. Det er gøy. Da får han liksom vært litt med også. tilogmed legen sier det er en aktiv liten gutt inni her.. hehe Merkes ja!!

Termin 1 mars

jeg kjenner noe sånn bobleaktig, og alle sier at det er babyen jeg kjenner... trodde det skulle være litt større enn som så. [8|]

hei... kjenner dere liv hver dag????????
når kjente pappaèn liv for første gang???

Jeg kjenner liv hver dag, men noen dager er hun veldig rolig, og andre dager igjen holder hun på i timesvis. Det er veldig moro når hun setter igang med sparkinga og pappan kan kjenne det på utsiden, men ofte er sparkene dempede og jeg kjenner det kun på innsiden. [:)]

Jeg kjente bevegelser ganske tidlig, pappan og jeg kjente de første utvendige sparkene samtidig, og det var i uke 18-19.

Jeg har kjent liv siden jeg var 12-13 uker på vei. Til å begynne med var det veldig vagt, men de siste to ukene er det blitt "helt ekstremt"[:D] (jeg er inne i min 22. uke).
Nå kjenner jeg skikkelige dunk og spark og jeg tror jammen babyen gjør kolbøtter også! Og "boink!" så har jeg plutselig en liten kul på den høyre siden som helt uten forvarsel svupper over til den venstre siden. Morsomt![:D] En aktiv baby, dette her![:)]

Er kjempeheldig og har har kjent liv siden ca 16 uke.

Har vært mer og mindre i perioder, og har fått panikk i de periodene, da det nesten ikke har vært liv i det hele tatt. Nå er fullt liv der inne igjen gudskjelov[:)]

Back
Topp