Tror jeg kanskje kan takke for meg

Ringte legekontoret nå. De bare ber meg om å ta Paracet og sier på telefonen at det muligens er en abort....... De tar ikke noen inn på sjekk før etter uke 8.. Så her sitter jeg på jobb med tårer i øynene og EE kjemperedd :'(
Sender en klem [emoji173]
Det synes jeg var et dårlig svar av de!! Er det et alternativ å kunne ringe rett til en gyn eller eventuelt legevakt? Se om de kan hjelpe deg..

Ringte legekontoret nå. De bare ber meg om å ta Paracet og sier på telefonen at det muligens er en abort....... De tar ikke noen inn på sjekk før etter uke 8.. Så her sitter jeg på jobb med tårer i øynene og EE kjemperedd :'(

Å så leit å høre! Kan bare forestille meg hvor skremmende det må være. Selv om det er tidlig enda bør du da i det minste få lov til å komme inn og prate med legen? Kanskje måle hcg? Er det mulighet for telefontime med legen på legekontoret ditt, så du kan forklare direkte til legen din og ikke til de som sitter i luka?

Å så leit å høre! Kan bare forestille meg hvor skremmende det må være. Selv om det er tidlig enda bør du da i det minste få lov til å komme inn og prate med legen? Kanskje måle hcg? Er det mulighet for telefontime med legen på legekontoret ditt, så du kan forklare direkte til legen din og ikke til de som sitter i luka?

Legen min var ikke der og hun konfererte med en annen lege. Det er vel ikke stort jeg kan gjøre. Blødningen har stoppa nå. Er på jobb og er drit stressa og lei meg.

Ble sendt videre til UL, og der så man at det mest sannsynlig er en SA, men hun kunne ikke utelukke graviditet utenfor livmor. Skal tilbake til sykehuset til onsdag. Er hvertfall sykemeldt ut uken.

:(

Ble sendt videre til UL, og der så man at det mest sannsynlig er en SA, men hun kunne ikke utelukke graviditet utenfor livmor. Skal tilbake til sykehuset til onsdag. Er hvertfall sykemeldt ut uken.

Så trist [emoji22] Føler virkelig med deg [emoji173] Mange klemmer

Vel.. Jeg tror lille P er borte.. Jeg blør som en kraftig mens.. Her kan det umulig være liv.. Sitter på jobb og gråter..

Vel.. Jeg tror lille P er borte.. Jeg blør som en kraftig mens.. Her kan det umulig være liv.. Sitter på jobb og gråter..
Off så forferdelig trasig- kan ikkje du gå heim frå jobb? Få nokon til å ta over for deg?

Stor klem til deg <3 Sitter og kjenner på de samme tingene her akkurat nå selv <3

Så rart at de ikke tar inn før uke 8! Her fikk jeg ul første sv.skap, mista i uke 7/8, har dette sv.skapet vært inne hos legen siden uke 5! Uke 6+3 (tror jeg det var) fikk jeg gynekologisk undersøkelse ved blødning, samme i uke 7+0 og 7+2 fikk jeg ul hvor de så hjerte! <3 så lenge du ikke har kraftige smerter og kraftig blødning så er det håp <3

Da jeg mista i uke 7/8 klarte jeg nesten ikke gå, måtte ligge bak i bilen til sykehuset og rullestol pga smertene til der vi tok ul, hadde fått to paralgin forte som ikke hjalp og jeg var ikke i tvil om det var sa den gangen men fikk ul for å se om alt var ute, de kunne se fosteret var på tur ut så jeg slapp heldigvis utskrapning..

De ville ikke gi meg ul før uke 10 denne gangen men jeg ga meg ikke, og glad er jeg for det, nå vet jeg at blødningen ikke kommer fra livmora så klarer å slappe litt mer av :p

Om du er kort på vei og det ikke synes på ul så ville jeg krevd gynekologisk undersøkelse for å se om mormunnen er lukket! Lykke til <3

Uff, masse lykke til.
Jeg har selv blødd masse i svangerskap, men aldri mistet.
Får du ikke hjelp kan jo privat lege hjelpe?

Uff, masse lykke til.
Jeg har selv blødd masse i svangerskap, men aldri mistet.
Får du ikke hjelp kan jo privat lege hjelpe?

Hva er masse? Jeg blør som en kraftig mens, og tenker at det umulig kan være liv. Har også skikkelig mensensmerter, så her er det nok kjørt. :(

Hva er masse? Jeg blør som en kraftig mens, og tenker at det umulig kan være liv. Har også skikkelig mensensmerter, så her er det nok kjørt. :(

Masse her var som at jeg våknet og trodde jeg hadde tisset på meg.
Jeg gikk på badet og det var blodspor etter meg hele veien. Vannet i dusjen ble orange.
Ingen hadde noe svar til meg om hva det kom av, men hun le født frisk og fin :)

Masse her var som at jeg våknet og trodde jeg hadde tisset på meg.
Jeg gikk på badet og det var blodspor etter meg hele veien. Vannet i dusjen ble orange.
Ingen hadde noe svar til meg om hva det kom av, men hun le født frisk og fin :)

Lenge blødde du da? Jeg har blødd hele dagen :(

Ånei.. det her var ikke gøy å høre om noen av dere. Sender over en god klem og krysser fingrene <3

Takk for klemmer :Heartred

Vi prøver igjen, så fort jeg får eggløsning igjen :)

Vil ønske resten av dere lykke til videre på veien :dummy:

Nei og nei! Klem til deg[emoji173]️

Back
Topp