Tror jeg kan sovne over alt

Miriamsmams

Glad i forumet
Er altså så trøtt. ufattelig sliten egentlig. flere med meg? Var på jobb tidligere i dag, og ja jeg duppet av der også 

Ja i hvertfall i dag som forkjørelsen smallt inn med full kraft i natt og jeg er aleine med guttungen i ettermiddag. Har knapt sovi i natt og i formiddag som jeg hadde muligheten til å sove, så lå jeg bare å hosta og snørra så fikk ikke sovi..

Jeppsi peppsi.... Setter eg med ned en plass går øynene automatisk sammen og eg holde rpå å duppe av.. Samme hvor eg er..

du er ikke alene :)
Jeg er kjempetrøtt hele dagen og går og gjesper fra morgen til kveld.. hehe..Er litt opp og ned da, men siste ukene har trøttheten kommet tilbake.. Har nok kanskje noe med at nurket i magen slår salto på natta og vekker mamma <3

Ohh yeah!
Føler meg trøtt til alle døgners tider!!
Kommer sikkert av en haug med jernmangel og forkjølelse og emoticon

** Sladrer med moto2 **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Jeg må nesten si at jeg misunner dere som er trøtte!
Jeg er så sliten at jeg nesten ser dobbelt, og hodet mitt kjennes ut som en vattdott OG kvalmen er tilbake for fullt. Nå er det ikke bare morgen lenger - Men hele dagen..... -,-

Men, poenget mitt er, at til tross for sigende øyelokk og lengting etter en seng - Så er jeg IKKE trøtt. Tvert imot får jeg ikke sove før langt på natt, og våkner tidlig om morgenen fordi jeg er kvalm.

Snart en uke sammenhengende med 3-4 timers søvn i døgnet, er godt at lille i magen forbereder mamma'n på en lite søvn allerede før hun er her.

Jeg er mye trøtt, og har sjeldent noe planer om kveld/ettermiddag. I dag er det helt besatt. Skal egentlig ha hjemmekontor, men alt jeg tenker på er å sove. Det har vært flere netter med en urolig to-åring så får ikke sovet skikkelig på nettene. akk. føler ikke jeg får gjort mye produktivt i dag...

Jeg er ikke trøtt, jeg bare sover... satt her nettopp og så film sammen med sønnen min på 3 år, og våknet av at jeg snorket pga vinkelen jeg sov i! Jeg sover og sover og sover! Klarer ikke holde meg våken en hel dag lenger.

Sover relativt greit på nettene, og nurket i magen holder meg ikke våken, men er kjempetrøtt på dagtid likevel, og øynene glir igjen av seg selv. Har vært sånn siden jeg kom i 3 trimester, selv om det varierer litt fra dag til dag.

Back
Topp