Tror jeg kan melde meg inn her :)

MammantilL

Snartmammatil2
Tror jeg kan melde meg inn her om det ikke blir desember <3 :love017

Noen som er gode på å regne ut termin?
 
Hei og gratulerer med spiren :)

For å regne termin ville jeg tatt første dag i siste mens som utgp. Du kan og bruke babyverden sin terminkalkulator :)
 
Gratulerer!!!!! :dance011
 
Ja vet egentlig det. Men Hatt veldig uregelmessig mens i lang tid, husker ikke sist mens :0 men testen viste 3+. Aner ikke hvor nøyaktig den er :)

tusen takk :)

Hei og gratulerer med spiren :)

For å regne termin ville jeg tatt første dag i siste mens som utgp. Du kan og bruke babyverden sin terminkalkulator :)
 
Gratulerer så masse ♡ bv sin kalkulator kom fram til det samme som legen min gjorde ;-)
Er bare inne å sniker litt…
Greit å lese at bv sin fungerer fint. Men hva om man har uregelmessig mens da? Vet lissom ikke helt hvordan det blir da?
 
Ja si det, vettu jeg er såå dårlig på dette :p føles som en evighet siden sist:) jeg er nok mer enn fem uker på vei. Har forferdelig kvalme og mens smerter. blir spennende å se

Er bare inne å sniker litt…
Greit å lese at bv sin fungerer fint. Men hva om man har uregelmessig mens da? Vet lissom ikke helt hvordan det blir da?
 
Ja si det, vettu jeg er såå dårlig på dette :p føles som en evighet siden sist:) jeg er nok mer enn fem uker på vei. Har forferdelig kvalme og mens smerter. blir spennende å se
Hehe, greit det. Får overlate det til jordmora/ gynokologen. Hehe
 
Back
Topp