Tror jeg kan melde meg inn her... fineste julegaven <3

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Testet i dag, 24 desember, 9DPO. Disse ble ikke tatt på morgenurin engang :D. Håper spiren sitter! Har termin ca 8. september.

For en julegave! Må bare få det bekreftet med digital etter jul! Jeg er 21 år, B1, PP1, så den satt ved første forsøk!

Ønsker alle god jul<3
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2015-12-24 kl. 19.41.02.png
    Skjermbilde 2015-12-24 kl. 19.41.02.png
    762,1 KB · Visninger: 86
Gratulerer så mye! Her satt det også på første forsøk, eller ikke forsøk engang, men slurv, vi har snakket om å prøve etter sommeren
 
Gratulerer så mye! Her satt det også på første forsøk, eller ikke forsøk engang, men slurv, vi har snakket om å prøve etter sommeren

Nei så koselig! Her var det heller ikke første ordentlige forsøk, mest jeg som sjekka EL og mannen sa bare "skjer det så skjer det", men plutselig så satt den. Får håpe det ikke er kjemisk bare :(
 
Testet i dag, 24 desember, 9DPO. Disse ble ikke tatt på morgenurin engang :D. Håper spiren sitter! Har termin ca 8. september.

For en julegave! Må bare få det bekreftet med digital etter jul! Jeg er 21 år, B1, PP1, så den satt ved første forsøk!

Ønsker alle god jul<3
Gratulerer så masse:)
 
Gratulerer så mye fikk samme nyheter her, man kan trygt si at det er en av de fineste julegavene man kan få! Ble en litt annerledes stemning her i heimen. God jul og gratulerer igjen med den flotte julegaven
 
Gratulerer så mye fikk samme nyheter her, man kan trygt si at det er en av de fineste julegavene man kan få! Ble en litt annerledes stemning her i heimen. God jul og gratulerer igjen med den flotte julegaven

Tusen takk, og gratulerer til deg også :) var helt fantastisk! Ble annerledes stemning her også :) god jul til deg også!
 
ImageUploadedByBV Forum1451040381.217202.jpg

Sterkere i dag så det går virkelig veien!
 
Back
Topp