Tror jeg holder på å miste

Jeg skjønner at du på et generelt grunnlag er bekymret, det er vi alle fra tid til annen. Men, jeg mener at du opprettholder angsten ved å ta så mye blodprøver, når du allerede har positive svar og tilsynelatende ikke har andre årsaker til å tro noe er galt. Dette er sagt i beste mening - velg å tro at det går bra - og det er uansett ikke noe du kan kontrollere. Du blir bare fryktelig sliten og desto mer bekymret!

Lykke til :Heartbigred
Ja, jeg har tenkt selv at dette ikke er så smart og planen min var egt bare å teste på selve testdagen, men da jeg mistet symptomene eskalerte frykten. Nå håper jeg at det har økt slik at jeg kan la morgendagens test være den siste før TUL. ❤️takk for svar
 
Skjønner du engster deg.. Jeg synes verdiene dine høres helt fine ut ❤️ sender en god klem..
 
Sniker fra desember: jeg er 17+4 og har heller ingen symptomer. Fikk bekreftet senest mandag hos jordmor at alt står bra til selv om jeg ikke har symptomer på at jeg er gravid
 
Sniker fra desember: jeg er 17+4 og har heller ingen symptomer. Fikk bekreftet senest mandag hos jordmor at alt står bra til selv om jeg ikke har symptomer på at jeg er gravid
Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å "snike" her, er veldig oppløftende for meg
 
Hei alle sammen og tusen takk for all støtte de siste dagene❤️ Jeg kan vel kanskje trygt sies å vinne prisen for den "mest dramatiske førstegangsgravide"... fikk svar på blodprøven nå, den var på 9900 mot 5100 for to dager siden. Nå roer jeg meg ned og puster ut...og dropper symotomjakt❤️
 
Hei alle sammen og tusen takk for all støtte de siste dagene❤️ Jeg kan vel kanskje trygt sies å vinne prisen for den "mest dramatiske førstegangsgravide"... fikk svar på blodprøven nå, den var på 9900 mot 5100 for to dager siden. Nå roer jeg meg ned og puster ut...og dropper symotomjakt❤️

Vi kan vel alle bli litt dramatiske når bekymringene tar overhånd :hilarious: Så bra at du fikk fine svar på prøvene og at du er beroliget :Heartred
 
Last edited:
Hei alle sammen og tusen takk for all støtte de siste dagene❤️ Jeg kan vel kanskje trygt sies å vinne prisen for den "mest dramatiske førstegangsgravide"... fikk svar på blodprøven nå, den var på 9900 mot 5100 for to dager siden. Nå roer jeg meg ned og puster ut...og dropper symotomjakt❤️
Godt å høre! Lett å bli litt redd innimellom. Alltid god hjelp å få!
 
Hei alle sammen og tusen takk for all støtte de siste dagene❤️ Jeg kan vel kanskje trygt sies å vinne prisen for den "mest dramatiske førstegangsgravide"... fikk svar på blodprøven nå, den var på 9900 mot 5100 for to dager siden. Nå roer jeg meg ned og puster ut...og dropper symotomjakt❤️
Helt normalt❤️ Deilig å få bekreftet at det ser fint ut da!
 
Back
Topp