tror jeg har funnet

kobberø

Elsker forumet
guttenavn[:)]

kom nettopp på mathias og klarer ikke helt å sleppe det igjen[:D]

så da står det foreløbig mellom emma og mathias[:D]

Anbefaler Mathias på det sterkeste[:D] For det heter sønnen vår hehe [;)]

Litt sykt egentlig, for vi vurderer også emma, mormoren min og oldemoren til sambo heter det [8D]

hehe, det var litt av et sammentreff[:D]

her blir det ingen oppkalling, liker bare navnene veldig godt[:)]

emma har vært et ønske siden ungdomskolen[;)]

Elsker Emma, og hadde tenkt å velge det navnet selv... Men så kom søstra til sambo oss i forkjøpet[;)]Synd jeg aldri hadde sagt noe til henne[;)]

Liker navnene[:D][:D][:D]

Mathias er det jeg har lyst på også.. Men sambo liker Mats veldig godt.. så blir nok en heftig diskusjon her visst det blir aktuelt!

ORIGINAL: Julia09

Elsker Emma, og hadde tenkt å velge det navnet selv... Men så kom søstra til sambo oss i forkjøpet[;)]Synd jeg aldri hadde sagt noe til henne[;)]

blærk, kjedelig når det skjer[&:]

har du tenkt andre navn?

ORIGINAL: kobberø

har du tenkt andre navn?

Maaange[;)] Men vi er jo ikke det spøtt enig[8D] Så et navn igår på bv... ELLIE... Syns det var søtt... Men kanskje litt amerikansk?[:-]
Ellers har vi Jonas, Jenny, Jesper... Haha... ser at alle starter på J[8D]
JEG har lyst å kalle opp etter oldemora mi - Ragna! Men det vil IKKE sambo[;)]

ORIGINAL: kobberø

ellie var jo kjempe søtt[:D]

kan ikke være enkelt når dere ikke er enige[8D][;)]der er en fordel med å være alene[8D]

det var ihvertfall mange fine navn[:)]

har du tenkt andre navn?

Maaange[;)] Men vi er jo ikke det spøtt enig[8D] Så et navn igår på bv... ELLIE... Syns det var søtt... Men kanskje litt amerikansk?[:-]
Ellers har vi Jonas, Jenny, Jesper... Haha... ser at alle starter på J[8D]
JEG har lyst å kalle opp etter oldemora mi - Ragna! Men det vil IKKE sambo[;)]

Hehe, noen fordeler må man jo ha som alenemor! [:D]

haha..drømte faktisk om navnet mathias igår..merkeligt.. men flott navn [;)]

Vi har også en liten Mathias. Stod mellom det og Emma, men så ble det da en mathias.
Nå er det så mange her vi bor som heter Emma så hvis det skulle bli en jente denne gangen må vi finne på noe annet[:)]

Back
Topp