Tror jeg har fått bekkenløsning allerede?!

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Går det virkelig ann å få det så tidlig?! Helt like symptomer som sist jeg var gravid og hadde det!:-(

Jeg hadde supervondt i korsryggen i går.. Tenkte tanken selv! La meg 30min i badekaret før jeg la meg i går og er bra nå! Bare et tips :) krysser fingrene for at du slipper å få det så tidlig

Jeg hadde supervondt i korsryggen i går.. Tenkte tanken selv! La meg 30min i badekaret før jeg la meg i går og er bra nå! Bare et tips :) krysser fingrene for at du slipper å få det så tidlig
Det hadde jeg også O.o Kjenner antydning nå. Prøve å ikke gjøre for mye husarbeid idag kanskje :p

Den har jeg begynnt å kjenne alt også, var vist ikke noe sjakktrekk og måke snø i går heller:rolleyes:

Jeg kjenner det selv og forebygger som bare det og mannen er mer enn gjerne med på dette da han så hvordan slutten av første svangeskap ble... Men måker ikke snø, støvsuger ikke, sover med pute mellom beina og går til kiropraktor. Litt kjedelig for mannen, men han sier han gjør det gladelig bare jeg holder meg smertefri <3

Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg fikk bekkenløsning.. Var da 5uker :p

Huff. Hatt en forferdelig dag! Like ille som det var fra uke 25 sist. Nå er jeg snart 7 uker bare.. Skal til legen på mandag og be om time til fysio..

Det går fint an å få det tidlig ja. Bekkenløsningen startet i uke 3 da jeg var gravid med jenta mi, før jeg visste at jeg var gravid. :S Denne gangen kjenner jeg ingenting, så nå bekymrer jeg meg selvsagt for det også....

Kan noen forklare meg hvordan bekkenløsning føles? Jeg hadde ikke det sist jeg gikk gravid. Men nå sliter jeg veldig. Begynner i korsryggen og sprer seg nedover i beina. Halter rundt her. Spesielt etter gulvvask i dag.

Jeg hadde vondt i bekkenet sist, men det bedret seg faktisk etter noen turer til kiropraktoren .. jeg var vel da i uke 15-16..

Back
Topp