Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJeg testet svakt positivt ikveld. For å føle meg helt sikker skal jeg ta en ny test i morgen tidlig. Dette er veldig velkomment, har prøvd en stund.
Foreløbig beregnet termin er 14. juni![]()
Gratulerer så masseJeg testet svakt positivt ikveld. For å føle meg helt sikker skal jeg ta en ny test i morgen tidlig. Dette er veldig velkomment, har prøvd en stund.
Foreløbig beregnet termin er 14. juni![]()
Gratulererlegg ut dagens og legg ut den nye imorgen
jeg er nysgjerrig hihi
Ja, det er sånn pakke med mange strips fra rfsu. Er det noe forskjell på de da? Jeg har ikke peiling...Gratulerer! Er det rfsu tester? Er ikke de lite sensitive?
Hvor langt er vi på vei da? Skjønner ikke helt hvilken dag man regner fraGratulerer så massejeg har også foreløpig termin 14
![]()
Hadde første dag i siste mens den 4/9- da er jeg 4+5Hvor langt er vi på vei da? Skjønner ikke helt hvilken dag man regner fra
Ok, jeg hadde første dag i siste mens 5. september jeg. Men "babyen" ble unnfanget 18. september (var hvertfall da jeg hadde el og sex) så trodde man regnet fra den datoen. Kanskje jeg har termin en annen dag da?Hadde første dag i siste mens den 4/9- da er jeg 4+5![]()
Jeg også hadde EL 18/9 men det vanlige er å regne ut fra mensdato. Men det der blir justert når du er på ULOk, jeg hadde første dag i siste mens 5. september jeg. Men "babyen" ble unnfanget 18. september (var hvertfall da jeg hadde el og sex) så trodde man regnet fra den datoen. Kanskje jeg har termin en annen dag da?
Ja, det er vanskelig å vite eksakt. Bare å håpe at man blir justert fremover og ikke bakover. Men termin er nok 14, 15, eller 16. Uansett i juniJeg også hadde EL 18/9 men det vanlige er å regne ut fra mensdato. Men det der blir justert når du er på UL![]()
Hvorfor er det bedre å bli justert fremover med termin? Jeg ville trodd at det å få tidligere termin enn antatt, å bli justert bakover, var bedre enn senere termin mtp igangsettelse og kontroll dersom en må gå på overtid? Jeg bare spør fordi jeg ikke vet.Ja, det er vanskelig å vite eksakt. Bare å håpe at man blir justert fremover og ikke bakover. Men termin er nok 14, 15, eller 16. Uansett i juni![]()
Jeg som skrev feilHvorfor er det bedre å bli justert fremover med termin? Jeg ville trodd at det å få tidligere termin enn antatt, å bli justert bakover, var bedre enn senere termin mtp igangsettelse og kontroll dersom en må gå på overtid? Jeg bare spør fordi jeg ikke vet.![]()