Tror jeg er gravid tross hormonspiral og negative tester...

Kris_28 skrev:
Tok innvendig UL. Hu viste meg spiralen og ett eller annet over den i toppen. Hu kunne ikke si om det er en graviditet eller ikke så tok blodprøve. Så er jo bare vente å se. Skulle ringe dit onsdag morgen. Jo er dyrt hos privat gyn uten driftsavtale. Betalte 1200 kr.

ja, det koster. Jeg betalte som sagt 600 kr sist jeg tok tidlig UL (privat), det er fast pris her (uten noen form for avtale). Men hvis du har tatt innvendig UL idag er det vel lite mer du kan gjøre da. Men man burde jo se hjerte osv hvis du hadde vært gravid? Eller?

Amorosa skrev:

Kris_28 skrev:
Tok innvendig UL. Hu viste meg spiralen og ett eller annet over den i toppen. Hu kunne ikke si om det er en graviditet eller ikke så tok blodprøve. Så er jo bare vente å se. Skulle ringe dit onsdag morgen. Jo er dyrt hos privat gyn uten driftsavtale. Betalte 1200 kr.

ja, det koster. Jeg betalte som sagt 600 kr sist jeg tok tidlig UL (privat), det er fast pris her (uten noen form for avtale). Men hvis du har tatt innvendig UL idag er det vel lite mer du kan gjøre da. Men man burde jo se hjerte osv hvis du hadde vært gravid? Eller?

Gudene vet. Lest at folk med bakovervendt livmor har sett bare tom sekk ved vanlig stilling på den vaginale ul greia men da dem har snudd den eller ett eller annet så så dem fosteret/embryoet. Det var ved tidlig ul da vel og merke. Hvis ikke blod prøva viser noe får jeg få fastlegen min til å sende meg til utredning siden hu så jo ett eller annet der. Ett eller annet gjør så jeg at jeg føler meg gravid så må finne ut av det. Orker ikke å gå og føle meg uvel i hytt og pine uten å være gravid.

fått vite no på blodprøva???

Håper du har fått vite hva som skjuler seg over spiralen . Og det er fullt mulig at du kanskje kan være gravid visst spiralen har bøyd seg. Oppdater oss da når du har fått svar

<3lykkeligmamma><3> skrev:
Håper du har fått vite hva som skjuler seg over spiralen . Og det er fullt mulig at du kanskje kan være gravid visst spiralen har bøyd seg. Oppdater oss da når du har fått svar

?????

Tobaja skrev:
Oi, så rart! Håper det ikke er noe galt da!
Håper du har fått svar på hva det var hvertfall.
Lykke til!

mammatil2prinsesser skrev:

Tobaja skrev:
Lykke til!

dytt dytt!

I smell bullshit...

Tobaja skrev:
Lykke til!

*Snuppo+1+1* skrev:

Tobaja skrev:
Lykke til!

Dytt 

Back
Topp