Tror jeg ønsker meg ny vogn!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Men jeg vet ikke hvilken....
Ønsker meg nemlig en som tar liten plass sammenlagt, har ett eller to svingbare fremhjul, har god fjæring, kan ha sittedelen mot meg og er god på terreng.
Finnes den?
 
Og har bra solskjerming!
 
Bugaboo buffalo har flere av de tingene du nevner iaf.. vi vurderer den
 
Driver å titter litt på babyjogger city select. Men lurer veldig på hvordan trillekomforten er.
Ikke den peneste vogna, men ellers har den mange praktiske løsninger.
 
Bugaboo buffalo har flere av de tingene du nevner iaf.. vi vurderer den

Den har ikke god fjæring da, derav ganske stiv og ikke så god på terreng.
 
Det ble baby jogger city elite! Den er feil vei, men det får gå. Hun er jo tross alt 9 måneder.
Fant ut at jeg måtte gi meg på et av punktene.
Da er det bare å glede seg til sommeren når jeg endelig har fått en vogn med super solskjerming!
 
Jeg har baby jogger city elite og emmaljunga.. Sverger til emmaljunga vognen fordi han kan sitte vendt mot meg. Den er mye tyngre og tar mer plass, men liker å kunne se han.

Ellers er city elite en toppers vogn. Lett å legge sammen, tar liten plass, god solskjærming, punkteringsfrie hjul, lett å trille :)
 
Jeg har baby jogger city elite og emmaljunga.. Sverger til emmaljunga vognen fordi han kan sitte vendt mot meg. Den er mye tyngre og tar mer plass, men liker å kunne se han.

Ellers er city elite en toppers vogn. Lett å legge sammen, tar liten plass, god solskjærming, punkteringsfrie hjul, lett å trille :)
Jeg liker også å kunne se henne, så jeg er spent på hvordan det føles å ha henne andre veien. Hvor gammel er gutten din?
Vi har to andre vogner, så kan også bytte på:)
 
Jeg liker også å kunne se henne, så jeg er spent på hvordan det føles å ha henne andre veien. Hvor gammel er gutten din?
Vi har to andre vogner, så kan også bytte på:)

Han er snart 10mnd...
 
Jeg har baby jogger city elite og emmaljunga.. Sverger til emmaljunga vognen fordi han kan sitte vendt mot meg. Den er mye tyngre og tar mer plass, men liker å kunne se han.

Ellers er city elite en toppers vogn. Lett å legge sammen, tar liten plass, god solskjærming, punkteringsfrie hjul, lett å trille :)
Hvilken Emmaljunga er det du har? :)
 
Back
Topp