Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld var det pappaen som tok hele kveldsrutina med grøt, bad, flaske legging. Gikk glatt skal jeg si dere! Får prøve det samme i morra kveld og se om det var tilfeldig, eller om hun roer seg fortere hos han før natta.![]()
Virker sånn.. MEN det er jeg som er helten når jeg kommer hjem fra jobb. Skikkelig kjønnsrolleskift dette.. Oh, yes! Mama's bringin' homr the bacon..hehe, hun har blitt skikkelig pappajente mens han har gått hjemme![]()
Virker sånn.. MEN det er jeg som er helten når jeg kommer hjem fra jobb. Skikkelig kjønnsrolleskift dette.. Oh, yes! Mama's bringin' homr the bacon..![]()
![]()
Nei, det gjor seg dette asså.haha, ikke verst bare det!![]()
Nei, det gjor seg dette asså.
Jeg fikk lagt henne uten pappahjelp.nå da, og det var godt. Uansett hvor mye pappadalt hun er, trenger mamma litt kvalitetstid hun også!![]()
Tror ikke det er så mye å frykte. De har vel sine perioder hos både mamma og pappa. En til hvert sitt bruk.ja, er egentlig det jeg er mest redd for når jeg skal i jobb, at hun vil trekke mot pappan og ikke meg ellers![]()
![]()
Tror ikke det er så mye å frykte. De har vel sine perioder hos både mamma og pappa. En til hvert sitt bruk.![]()