Tror jammen det..

I kveld var det pappaen som tok hele kveldsrutina med grøt, bad, flaske legging. Gikk glatt skal jeg si dere! Får prøve det samme i morra kveld og se om det var tilfeldig, eller om hun roer seg fortere hos han før natta.:)

I kveld var det pappaen som tok hele kveldsrutina med grøt, bad, flaske legging. Gikk glatt skal jeg si dere! Får prøve det samme i morra kveld og se om det var tilfeldig, eller om hun roer seg fortere hos han før natta.:)

hehe, hun har blitt skikkelig pappajente mens han har gått hjemme ;)

Virker sånn.. MEN det er jeg som er helten når jeg kommer hjem fra jobb. Skikkelig kjønnsrolleskift dette.. Oh, yes! Mama's bringin' homr the bacon..;) :)

haha, ikke verst bare det! :D

Nei, det gjor seg dette asså.:)
Jeg fikk lagt henne uten pappahjelp.nå da, og det var godt. Uansett hvor mye pappadalt hun er, trenger mamma litt kvalitetstid hun også! ;)

ja, er egentlig det jeg er mest redd for når jeg skal i jobb, at hun vil trekke mot pappan og ikke meg ellers o_O ;)

Tror ikke det er så mye å frykte. De har vel sine perioder hos både mamma og pappa. En til hvert sitt bruk. ;)

huff, ja, stakkars pappan, han var ikke mye verdt i frøkna sine øyne de første 6 månedene o_O ...bortsett fra til bleieskift! ;) :P Hun skreik og skreik helt til hun kom til meg, da blei det bom stille! :confused:

Back
Topp