Tror ikke jeg blir her lenge:(

Ånei, så trist :( Hadde virkelig troa på at de bare skulle bli sterkere for deg :(

Ville ikke bekymret meg. RFSU-testene er ikke så sterke på farge, og på kveldsurin er konsentrasjonen av hcg vesentlig lavere enn om morgenen. Ta en ny test i morgen tidlig du eller på torsdag, så skal du nok se en fin strek :)

Ville ikke bekymret meg. RFSU-testene er ikke så sterke på farge, og på kveldsurin er konsentrasjonen av hcg vesentlig lavere enn om morgenen. Ta en ny test i morgen tidlig du eller på torsdag, så skal du nok se en fin strek :)

Fortsetter å teste hver morgen frem til tr dukker opp eller ikke:)

Fra i morges og nå :/

Vedlegg

• 1420571408373.jpg
    1420571408373.jpg
    21,6 KB · Visninger: 97
Kan evt være en kjemisk? Satser på at du uansett er gravid :) fortsett og teste og test på morgenurin :)

Testen idag er like svak som igår så er litt redd det kommer til å gå galt :(

2 er 10 dpo, 11 dpo og 12 dpo

Vedlegg

• 1420609589473.jpg
    1420609589473.jpg
    24,8 KB · Visninger: 73
Jeg fikk også kjempesvake streker 2 dager på rad, før de over natten ble MYE sterkere. Bildene mine ligger inne på på den bildetråden for testene våre.. Ikke gi opp enda!

Jeg fikk også kjempesvake streker 2 dager på rad, før de over natten ble MYE sterkere. Bildene mine ligger inne på på den bildetråden for testene våre.. Ikke gi opp enda!

Så det var flere som hadde fådd svake i flere dager for å så få sterkere, så det ga meg faktisk hå igjen :)

Men strek er jo strek så du kan jo godt håpe lilevel:-D skal du til legen og få målinger el?

Den er jo mye sterkere en gårsdagens :-D hurraa!!!

Husk at hcg stiger gradvis og dobler seg ca annenhver dag. Derfor ikke sikkert den blir så mye sterkere før i morgen :) og som du sier så må testene ha tørket for å kunne sammenlignes :) Gratulerer igjen :)

Back
Topp