Tror ikke dette går riktig vei...

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Jeg har egentlig prøvd å overse det siden lørdag, men jeg tror jeg må se realiteten i øynene, at det ikke går min vei denne gangen heller.

På lørdag så var jeg litt uggen, så gikk jeg på do, og da var det sånn skikkelig vondt en bitteliten stund nederst i magen. Deretter ble jeg skikkelig uvel, kvalm, varm, svimmel og skikkelige smerter. Så ga det seg, og så var det akkurat som om alle symptomene bare forsvant med et knips.. (over natta)
Og nå kom det litt brun utflod.

Det var nesten sånn det var forrige gang òg.
Er egentlig 4+6 i dag.
Så da må jeg vel vente et par uker før jeg finner ut av om mistankene mine var riktige.
Blæh.. blir litt sånn motløs...:(
 
Nei uff, krysser fingre og tær på at alt er som det skal om et par uker [emoji173]️[emoji173]️
 
Uff det var ikke noe kjekt! Vil ikke du bestille deg en legetime da? Jeg hadde blødning sist svangerskap og da dro jeg til legen med en gang. Det var ikke noe tegn til at noe var galt og da kunne jeg slappe av igjen. Er jo fælt å vente i flere uker
 
Uff det var ikke noe kjekt! Vil ikke du bestille deg en legetime da? Jeg hadde blødning sist svangerskap og da dro jeg til legen med en gang. Det var ikke noe tegn til at noe var galt og da kunne jeg slappe av igjen. Er jo fælt å vente i flere uker

Ringer nok i morgen.. men tror ikke det er noe håp hos fastlegen, så prøver meg på gyn tenker jeg. Men de er litt sære på å slippe inn folk før uke 6...
 
Ringer nok i morgen.. men tror ikke det er noe håp hos fastlegen, så prøver meg på gyn tenker jeg. Men de er litt sære på å slippe inn folk før uke 6...
Husker de var litt vanskelige ja, men jeg insisterte. Man kan jo ikke gå rundt med sånn uvisshet
 
Husker de var litt vanskelige ja, men jeg insisterte. Man kan jo ikke gå rundt med sånn uvisshet

Nei.. også er det kanskje greit å få det ordna opp i hvis det ikke gjør det av seg selv.

Får pushe på, så kanskje de slipper meg inn.
 
Huff håper alt er i orden og at du får komme til gyn i morgen[emoji173]️ Krysser fingrene for det[emoji4]
 
Nei.. også er det kanskje greit å få det ordna opp i hvis det ikke gjør det av seg selv.

Får pushe på, så kanskje de slipper meg inn.
Ja håper det! Krysser fingrene for deg!
 
Nei og nei! Har jo fått kjenne på dette en del selv denne gangen. Helg forferdelig [emoji20] krysser fingrene for at spiren klorer seg fast [emoji173]
 
Back
Topp