Tror ikke det går rette veien denne gangen heller...

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Etter to spontanaborter det siste halve året så blir jeg ikke optimistisk når jeg nå har begynt å blø. Ikke mye, og ikke vondt, bare i hjertet!
Ringte legevakta, de sa at så lenge jeg ikke har vondt så er det hormonell blødning... Vet ikke hva jeg tror om det...

Sender deg en god klem jeg!!

❤️

Huff, får håpe alt er som det skal der inne allikevel! Ville også ha ringt lege i morra for å få sjekket nærmere, enten gynekologisk, ved ultralyd eller hcg-måling. Sender gode tanker.

Takk for omtanken alle sammen<3
Ringer fastlegekontoret i morgen. Har fått litt feber i kveld, så greit å få en undersøkelse. Har to herlige gutter fra før, og sannelig skal det være vanskelig å få en tredje;)

Jeg håper det er feste eller resteblødning!

Jeg ville absolutt gått til legen for undersøkelse. Bare fordi man ikke har vondt betyr ikke nødvendigvis at alt er ok. Blødning skal alltid undersøkes under en graviditet å si at dette er hormonellt uten å ha undersøkt deg er rett og slett en legetabbe. Jeg blødde under mitt forrige svangerskap og fikk alltid umiddelbar time hos legen med ultralyd. Heldigvis var alt ok hver gang. Det er likevel til din fordel at du ikke har smerter. Håper spiren sitter og at alt går bra. Skjønner at du er nervøs. Klem

Last edited:
Har blødd ganske mye i natt og synes det er likt aborten jeg hadde i august...
Vet ikke hvorfor dette skjer med meg. Kan det være rester i livmoren etter utskrapningen jeg hadde i mai?
Fastlegen min sier at det ikke blir gjort noen utredning før jeg har hatt 5!!! aborter. Har hatt 4 totalt nå viss dette ikke går veien...
Må tenke meg grundig om jeg virkelig vil ha en tredjemann, for det tærer på kropp og topp med 3 aborter på 6 måneder.
Venter på SMS fra legekontoret for time.

Har blødd ganske mye i natt og synes det er likt aborten jeg hadde i august...
Vet ikke hvorfor dette skjer med meg. Kan det være rester i livmoren etter utskrapningen jeg hadde i mai?
Fastlegen min sier at det ikke blir gjort noen utredning før jeg har hatt 5!!! aborter. Har hatt 4 totalt nå viss dette ikke går veien...
Må tenke meg grundig om jeg virkelig vil ha en tredjemann, for det tærer på kropp og topp med 3 aborter på 6 måneder.
Venter på SMS fra legekontoret for time.
Du har RETT på utredning for habituell abort etter 3 aborter! Dette er ikke noe fastlegen din kan velge å endre til 5! For en dust, kjenner jeg blir irritert! Masse lykke til, håper selvfølgelig spiren din sitter <3

Back
Topp