Tror ikke det gå veien etter tul i dag

Ja, kjenner meg igjen. Klart det er mykje på ein gong. Og vanskelig å seie mot om dei er bestemt, det er jo tross alt deiras område liksom :rolleyes:
Men hadde vore fint om dei lytta litt til pasienten og. Skjønner at ikkje alle har kontroll på syklusen, men når du testa positivt for 4 veker sidan så burde jo det seie ho noko:confused005

Eg hadde fortsatt symptomer når eg hadde MA, så dessverre ikkje likt for alle at symptomene forsvinner..

Håper mannen tar godt vare på deg no og at får svar raskt. Ikkje noko gøy å gå slik i limboland! Sender deg ein stor klem❤️❤️
Takk, snille du :Heartred Omtanken varmer! Jeg har heldigvis mann og datter her som er til god trøst.
 
Dette var utrolig trist å høre! Har du noen mulighet til å få gått privat eller noe slikt i mellomtiden. Hvor de faktisk utfører den innvendig. Er veldig merkelig at du ikke fikk det sjekka innvendig for skikkelig bilde når det er noe som er såpass alvorlig som blir påstått :(
Enig med deg. Får se hva vi gjør ... Har litt smerter i magen, så kanskje kroppen ordner opp av seg selv. Jeg håper det skjer noe ila. en ukes tid. Men skal ha det i hodet å kanskje få sjekket opp hos noen andre hvis det ikke skjer noe.
 
Vente 3 uker?! Jeg hadde tatt en ny ul om en uke.. :dead:

Krysser fingrene for deg :Heartred
Takk :Heartred Jeg er i utlandet, så er ikke så lett å få time her i nærheten. De var lei seg og forsto at 3 uker var lenge, men påsto at det måtte gå såpass lang tid før de kunne slå fast noe med sikkerhet. Ja ja jeg har vært gjennom akkurat dette før, så er vel bare en historie som gjentar seg, og jeg vet hva jeg går til ...
 
Forhåpentligvis kan jeg gi et lite håp med min erfaring. Jeg har hatt en veldig regelmessig mens, slik at jeg har visst på dagen når jeg skal få det. Etter en MA i Mars fikk jeg igjen normal blødning, og vi startet å prøve etter dette. Jeg testet etter EL hver dag frem til et par dager rett før forventet mens, hvor jeg regnet med at det ikke kom EL den perioden. Skulle ha mens 25.04, men den lot vente på seg. Testet ikke positivt før 03.05, med en svak ekstra strek. Ukestester ga meg likevel indikasjon på at jeg var noe kortere på vei enn beregnet fra mens, eksakt to uker forskjøvet. Jeg bestilte privat TUL da jeg skulle være 9+3, og fikk bekreftet mistanken min - fant et embryo på 7+3 og satt tilbake to uker. Det gir ikke mening ift. beregnet EL, IKM og samleie, men kroppen er jo litt mystisk. Har sett et bankende hjerte og er kvalm som bare det. Krysser alt jeg har for deg, og håper at dette ordner seg! :Heartred
Tuusen takk, kjære du! :Heartred Jeg trenger virkelig slike solskinnshistorier, uansett hvordan det går! Det er så fint å se at alt faktisk er mulig, selv om det teknisk/fysisk ikke skal gå an ...
 
Dette er litt likt min opplevelse. Jeg hadde en blødning når jeg var 9+0. Fikk komme på legevakten for blodprøver, blodtrykk osv, men ble nektet henvisning videre. Fikk komme inn hos fastlegen dagen etter, og der fikk jeg utvendig ultralyd. Ble målt til 7+0, og legen var usikker på om hjertet slo. Innvendig ultralyd 11+1 viste et bankende hjerte og baby ble målt til 11+4. Hun er nå 2,5 år!

Håper ikke det er en MA du går igjennom! ❤️
Er det sant? Tenk at det kan være så stor forskjell på innvendig og utvendig da?! Takk for at du deler :Heartred Trenger sånne solskinnshistorier uansett hvilken vei dette går.
 
3 dager til ny ultralyd, i dag har jeg spottet rosa. Kanskje det er begynnelsen på aborten? Jeg går jo fortsatt bare å venter på den ... :arghh: Drittlei egen kropp nå. Har hatt rosa på papiret for en uke siden, men var bare én gang, og da hadde jeg sopp, så tok det for å være derfor. Nå var det såpass mye at jeg tror kroppen sakte men sikkert vil prøve å rydde opp. Bare det kunne være over til onsdag da vi reiser til Nord-Norge! Orker bare ikke å sitte i timesvis på flyplass/fly og blø. Da jeg hadde MA i 2020 blødde jeg enormt mye. Over 6 dager der den sjette dagen var den verste med nærmest konstant styrt fra kl 18 til midnatt! Trodde jeg skulle krepere ... Men så ga det seg plutselig da ellers hadde det blitt rett på akutten. Var rimelig redusert i dagene etterpå. Så jeg har jo en viss formening om hva som venter. Nå var jo både knøttet større og jeg har gått med symptomer frem til i går ettermiddag, så regner ut fra det med at morkaken og fosteranlegget har vokst tilsvarende 10-11 uker ...
 
3 dager til ny ultralyd, i dag har jeg spottet rosa. Kanskje det er begynnelsen på aborten? Jeg går jo fortsatt bare å venter på den ... :arghh: Drittlei egen kropp nå. Har hatt rosa på papiret for en uke siden, men var bare én gang, og da hadde jeg sopp, så tok det for å være derfor. Nå var det såpass mye at jeg tror kroppen sakte men sikkert vil prøve å rydde opp. Bare det kunne være over til onsdag da vi reiser til Nord-Norge! Orker bare ikke å sitte i timesvis på flyplass/fly og blø. Da jeg hadde MA i 2020 blødde jeg enormt mye. Over 6 dager der den sjette dagen var den verste med nærmest konstant styrt fra kl 18 til midnatt! Trodde jeg skulle krepere ... Men så ga det seg plutselig da ellers hadde det blitt rett på akutten. Var rimelig redusert i dagene etterpå. Så jeg har jo en viss formening om hva som venter. Nå var jo både knøttet større og jeg har gått med symptomer frem til i går ettermiddag, så regner ut fra det med at morkaken og fosteranlegget har vokst tilsvarende 10-11 uker ...
Uff, dette må være en fæl tid for deg :( alt i alt så er det heldigvis bedre om kroppen rydder opp selv. Men var det ikke slik at du ble målt kortere enn det du var sist ul? For dersom dette er en MA så har antageligvis fosteranlegget sluttet helt å utvikle seg for en stund siden, og da kan du forhåpentligvis slippe det ekstra traumet med å se ett foster på 10-11 uker. Da vil det nok være nærmere utviklingen som ble sett på sist ul uavhengig av symptomer som har vært til stede.
 
3 dager til ny ultralyd, i dag har jeg spottet rosa. Kanskje det er begynnelsen på aborten? Jeg går jo fortsatt bare å venter på den ... :arghh: Drittlei egen kropp nå. Har hatt rosa på papiret for en uke siden, men var bare én gang, og da hadde jeg sopp, så tok det for å være derfor. Nå var det såpass mye at jeg tror kroppen sakte men sikkert vil prøve å rydde opp. Bare det kunne være over til onsdag da vi reiser til Nord-Norge! Orker bare ikke å sitte i timesvis på flyplass/fly og blø. Da jeg hadde MA i 2020 blødde jeg enormt mye. Over 6 dager der den sjette dagen var den verste med nærmest konstant styrt fra kl 18 til midnatt! Trodde jeg skulle krepere ... Men så ga det seg plutselig da ellers hadde det blitt rett på akutten. Var rimelig redusert i dagene etterpå. Så jeg har jo en viss formening om hva som venter. Nå var jo både knøttet større og jeg har gått med symptomer frem til i går ettermiddag, så regner ut fra det med at morkaken og fosteranlegget har vokst tilsvarende 10-11 uker ...
Jeg går gjennom en MA nå, ble oppdaget da jeg blødde litt i går. Har i dag satt tabletter og håper kroppen fikser resten selv.

Føler virkelig med deg :Heartred Det er tøft!:Heartred Synd du ikke får komme inn før å sjekket
 
Uff, dette må være en fæl tid for deg :( alt i alt så er det heldigvis bedre om kroppen rydder opp selv. Men var det ikke slik at du ble målt kortere enn det du var sist ul? For dersom dette er en MA så har antageligvis fosteranlegget sluttet helt å utvikle seg for en stund siden, og da kan du forhåpentligvis slippe det ekstra traumet med å se ett foster på 10-11 uker. Da vil det nok være nærmere utviklingen som ble sett på sist ul uavhengig av symptomer som har vært til stede.
Stemmer det, så jeg antar at hvis det er noe igjen, så er det fortsatt bare 6 uker. Men siden kroppen har holdt på det, så har sannsynligvis morkaken vokst. Det skapte trøbbel for meg sist da biter av den satt igjen. Men nå er ventetida snart over. Vært på do flere ganger nå men ingenting mer.
 
Jeg går gjennom en MA nå, ble oppdaget da jeg blødde litt i går. Har i dag satt tabletter og håper kroppen fikser resten selv.

Føler virkelig med deg :Heartred Det er tøft!:Heartred Synd du ikke får komme inn før å sjekket
Er så lei meg på dine vegne, det er så tøft å stå i! Håper du har god støtte rundt deg :Heartred Og så blir det sakte men sikkert bedre etter hvert, og tåka letter noe når hcg synker og man blir mer seg selv, selv om sorgen alltid vil være der. Jeg har stålsatt meg, men har ingen anelse om jeg allikevel kommer til å bryte sammen på mandag. For selv så uvisse de første ukene kan være, er man skrudd sammen sånn at man jo håper det blir baby …
Stor klem til deg :Heartred
 
3 dager til ny ultralyd, i dag har jeg spottet rosa. Kanskje det er begynnelsen på aborten? Jeg går jo fortsatt bare å venter på den ... :arghh: Drittlei egen kropp nå. Har hatt rosa på papiret for en uke siden, men var bare én gang, og da hadde jeg sopp, så tok det for å være derfor. Nå var det såpass mye at jeg tror kroppen sakte men sikkert vil prøve å rydde opp. Bare det kunne være over til onsdag da vi reiser til Nord-Norge! Orker bare ikke å sitte i timesvis på flyplass/fly og blø. Da jeg hadde MA i 2020 blødde jeg enormt mye. Over 6 dager der den sjette dagen var den verste med nærmest konstant styrt fra kl 18 til midnatt! Trodde jeg skulle krepere ... Men så ga det seg plutselig da ellers hadde det blitt rett på akutten. Var rimelig redusert i dagene etterpå. Så jeg har jo en viss formening om hva som venter. Nå var jo både knøttet større og jeg har gått med symptomer frem til i går ettermiddag, så regner ut fra det med at morkaken og fosteranlegget har vokst tilsvarende 10-11 uker ...
Jeg var innom dagboken din før i dag og så, hadde håpt at du hadde fått vært på ny ul men så at det enda var noen dager igjen :(

Uff, og for ett limboland. Skulle det vise seg at det ikke er liv, kan du ikke utsette reise? typ få igjen på reiseforsikring, høres grusomt ut nok å gå gjennom noe slikt, om man ikke skal gjøre det på reisefot :Heartred

håper fortsatt for deg!
 
Jeg var innom dagboken din før i dag og så, hadde håpt at du hadde fått vært på ny ul men så at det enda var noen dager igjen :(

Uff, og for ett limboland. Skulle det vise seg at det ikke er liv, kan du ikke utsette reise? typ få igjen på reiseforsikring, høres grusomt ut nok å gå gjennom noe slikt, om man ikke skal gjøre det på reisefot :Heartred

håper fortsatt for deg!
Må tenke litt på det, men tror ikke reisen kan utsettes, det er flere grunner til det, er ikke bare ferie, for hadde det vært det, hadde det vært litt enklere. Men håper det kan gå sin naturlige gang og at kroppen kan rydde skikkelig opp. Evt at jeg får effektiv hjelp. Cytotec fungerte ikke på meg da jeg fikk det ved første MA.
Takk for håp uansett, kommer mer mørkt/gammelt blod i dag. Tror nok kroppen fremdeles forbereder seg, men er den like treg som sist, kan det fortsatt ta sin tid før selve aborten kommer. Da skal jeg i så fall be om å få utskraping.
 
Har begynt å småblø, så da er det ikke mer håp. Jeg kom til 11+2, men MA ble jo da egentlig sett for 3 uker siden, da jeg var 8+ uker og knøttet ble målt til 6 uker, og hadde da sikkert vært død i 2 uker allerede. Skal uansett ha ultralyd på mandag for å få det endelig bekreftet, og for å se hva som er igjen inni der. Nå ser jeg egentlig bare frem mot ro resten av sommeren. Enig med mannen om ikke å starte ny prøving før etter sommeren, for å pause hode og kropp - om jeg kommer raskt i syklus igjen, vel å merke. Det gjorde jeg med første MA, men jeg har jo født i mellomtiden og hadde ikke stell på syklus etter fødsel, så ... MEN: Jeg ser frem til ny prøving til høsten, med nytt, friskt mot, støttemedisiner, og håpet om en frisk, siste skatt :Heartred

Tusen hjertelig takk for all støtte, kjære dere! Dere har hjulpet meg så mye! For en flott gjeng dere er her inne! :Heartred Gleder meg til å følge dere videre frem til de små nurkene er her, og jeg vil fortsette å heie på dere som dessverre har stått, eller står i samme situasjon som meg. Vi skal få det til til slutt!:Heartred
 
Har begynt å småblø, så da er det ikke mer håp. Jeg kom til 11+2, men MA ble jo da egentlig sett for 3 uker siden, da jeg var 8+ uker og knøttet ble målt til 6 uker, og hadde da sikkert vært død i 2 uker allerede. Skal uansett ha ultralyd på mandag for å få det endelig bekreftet, og for å se hva som er igjen inni der. Nå ser jeg egentlig bare frem mot ro resten av sommeren. Enig med mannen om ikke å starte ny prøving før etter sommeren, for å pause hode og kropp - om jeg kommer raskt i syklus igjen, vel å merke. Det gjorde jeg med første MA, men jeg har jo født i mellomtiden og hadde ikke stell på syklus etter fødsel, så ... MEN: Jeg ser frem til ny prøving til høsten, med nytt, friskt mot, støttemedisiner, og håpet om en frisk, siste skatt :Heartred

Tusen hjertelig takk for all støtte, kjære dere! Dere har hjulpet meg så mye! For en flott gjeng dere er her inne! :Heartred Gleder meg til å følge dere videre frem til de små nurkene er her, og jeg vil fortsette å heie på dere som dessverre har stått, eller står i samme situasjon som meg. Vi skal få det til til slutt!:Heartred
Ånei, så trist! Ønsker deg masse masse lykke til :Heartred
 
Har begynt å småblø, så da er det ikke mer håp. Jeg kom til 11+2, men MA ble jo da egentlig sett for 3 uker siden, da jeg var 8+ uker og knøttet ble målt til 6 uker, og hadde da sikkert vært død i 2 uker allerede. Skal uansett ha ultralyd på mandag for å få det endelig bekreftet, og for å se hva som er igjen inni der. Nå ser jeg egentlig bare frem mot ro resten av sommeren. Enig med mannen om ikke å starte ny prøving før etter sommeren, for å pause hode og kropp - om jeg kommer raskt i syklus igjen, vel å merke. Det gjorde jeg med første MA, men jeg har jo født i mellomtiden og hadde ikke stell på syklus etter fødsel, så ... MEN: Jeg ser frem til ny prøving til høsten, med nytt, friskt mot, støttemedisiner, og håpet om en frisk, siste skatt :Heartred

Tusen hjertelig takk for all støtte, kjære dere! Dere har hjulpet meg så mye! For en flott gjeng dere er her inne! :Heartred Gleder meg til å følge dere videre frem til de små nurkene er her, og jeg vil fortsette å heie på dere som dessverre har stått, eller står i samme situasjon som meg. Vi skal få det til til slutt!:Heartred
:sad010Det var leit å lese..Jeg håper du slipper for mye ubehag i resten av prosessen kroppen går igjennom nå. Det høres lurt ut å la deg selv og kroppen få litt ro nå etter alt du har gått igjennom :Heartred Ønsker deg alt det beste fremover! Takk for all støtte du også har gitt oss andre her inne:Heartpink
 
Har begynt å småblø, så da er det ikke mer håp. Jeg kom til 11+2, men MA ble jo da egentlig sett for 3 uker siden, da jeg var 8+ uker og knøttet ble målt til 6 uker, og hadde da sikkert vært død i 2 uker allerede. Skal uansett ha ultralyd på mandag for å få det endelig bekreftet, og for å se hva som er igjen inni der. Nå ser jeg egentlig bare frem mot ro resten av sommeren. Enig med mannen om ikke å starte ny prøving før etter sommeren, for å pause hode og kropp - om jeg kommer raskt i syklus igjen, vel å merke. Det gjorde jeg med første MA, men jeg har jo født i mellomtiden og hadde ikke stell på syklus etter fødsel, så ... MEN: Jeg ser frem til ny prøving til høsten, med nytt, friskt mot, støttemedisiner, og håpet om en frisk, siste skatt :Heartred

Tusen hjertelig takk for all støtte, kjære dere! Dere har hjulpet meg så mye! For en flott gjeng dere er her inne! :Heartred Gleder meg til å følge dere videre frem til de små nurkene er her, og jeg vil fortsette å heie på dere som dessverre har stått, eller står i samme situasjon som meg. Vi skal få det til til slutt!:Heartred
Det gjer vondt at du må gjennom dette - igjen! ❤️ Virkelig imponert over korleis du har stått i dette dei siste vekene her etter ultralyden du var på.
Håper du lykkast fort når de bestemmer de for å prøva igjen, og at du igjen kjem til mål med ein ny liten skatt❤️
Masse, masse lykke til og stor klem til deg:hug013
 
Så leit å høre! Du har virkelig gått gjennom en berg-og-dal-bane nå... Ta vare på hverandre. Håper at sommeren blir så fin som den kan bli, til tross for det som har skjedd. Lykke til når tiden kommer igjen! :Heartpink
 
Nei så trist å høre :arghh: ❤️ jeg hadde virkelig troa for deg. Det må ha vært så vanskelig å gå så lenge og lure.
Sender deg en stor klem ❤️
 
Har begynt å småblø, så da er det ikke mer håp. Jeg kom til 11+2, men MA ble jo da egentlig sett for 3 uker siden, da jeg var 8+ uker og knøttet ble målt til 6 uker, og hadde da sikkert vært død i 2 uker allerede. Skal uansett ha ultralyd på mandag for å få det endelig bekreftet, og for å se hva som er igjen inni der. Nå ser jeg egentlig bare frem mot ro resten av sommeren. Enig med mannen om ikke å starte ny prøving før etter sommeren, for å pause hode og kropp - om jeg kommer raskt i syklus igjen, vel å merke. Det gjorde jeg med første MA, men jeg har jo født i mellomtiden og hadde ikke stell på syklus etter fødsel, så ... MEN: Jeg ser frem til ny prøving til høsten, med nytt, friskt mot, støttemedisiner, og håpet om en frisk, siste skatt :Heartred

Tusen hjertelig takk for all støtte, kjære dere! Dere har hjulpet meg så mye! For en flott gjeng dere er her inne! :Heartred Gleder meg til å følge dere videre frem til de små nurkene er her, og jeg vil fortsette å heie på dere som dessverre har stått, eller står i samme situasjon som meg. Vi skal få det til til slutt!:Heartred
Ååååh nei så trist :Heartred Vet akkuray hva du går gjennom:Heartred
Sender over masse styrkeklemmer :Heartred
 
Back
Topp