tror eg døør

maja88

Gift med forumet
nå er eg så kvalm, å har så kraftig med halsbrann at eg vet ikke hvor eg skal gjøre av meg selv.. nesten så eg går å legger meg heller...
er faktisk så kvalm at eg kaster opp.. [:'(]

Huff[:'(]
*trøster*

Unner ingen å ha det sånn[:'(] men krysser masse for at det blir bedre i mårra [:D]

kanskje eg får gå å kjøpe det da..

huff. det er dritkjipt å være kvalm, men jeg har alltid IFA i vesken min. jeg fikk et tips fra ei som sa det fynka mot kvalme. jeg syns det fynker, og ei kald pute eller dyne på magen[:)] *trøstepå*

love hearts kan bare gå å legge seg. det funka ikke på meg iallefall.. ble bare værre.. [:'(] så kanskje man skal prøve IFA da.. hmm.. får gubben til og kjøpe det når han kommer hjem :)

ORIGINAL: LilleKnott

Prøv å spise Loveharts for halsbrannen!!
Funker som bare det!

Åt MYE lovehearts i forrige svangerskap, tok meg laaang tid og orke og spise det når ungen var ute,men funka som bare det, lovehearts og fruktsalt[:)]

Håper det bedrer seg[:)][:)]

love hearts funket ikke på meg.. ble bare verre faktisk.. [:'(]

ORIGINAL: maja88

ser for meg at love hearts gjør det litt værre siden det er så syrlig... tenker, hva skjer hvis du legger det i cola. skjer ikke det litt på samme måte i magen?[8|] hehe

haha.. ja, kanskje eg skal prøve å se hva som skjer når eg legger det sammen med cola... hmm kanskje cola hjelper?? [:-]

ORIGINAL: Cec*

ser for meg at love hearts gjør det litt værre siden det er så syrlig... tenker, hva skjer hvis du legger det i cola. skjer ikke det litt på samme måte i magen?[8|] hehe
JEG fikk mere halsbrann av å spise det,hehe [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: Cec*

JEG fikk mere halsbrann av å spise det,hehe [8D]

samme skjedde med meg.. så love hearts skal eg holde meg laaangt unna.. Rører ikke det mere.. FISJ [:'(]

50/50 eplejuice og farris naturell fungerer overraskende bra mot kvalme :)

God bedring!!!

Ja Farris funker faktisk mot kvalme, det ble jeg imponert over sist jeg var kvalm[:)]

får prøve det når eg kommer meg på butikken og handler :) når eg gidder og gå inn på butikken da..
er så mye rare lukter der som eg ikke viste var der lissom.. å når eg kommer til såpe hylla har eg lyst til og spy av så mange stygge lukter..[:'(] [8D]

Jeg sverger til Gaviscon thank god for h*u som oppfant det

Back
Topp