Tror du på spøkelser?

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Var tilsynelatende i ett hjemsøkt hus i går! Oioioi! Skikkelig spennende: ) Har dere noen erfaring med det overnaturlige?

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Tror på det ja. Eller jeg synes det er veldig facinerende

Jeg har ganske mye erfaringer med det på godt og vondt :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har ganske mye erfaringer med det på godt og vondt :p

❤️Februar 2015❤️

Oi, nå ble jeg nysgjerrig: )

Oi, nå ble jeg nysgjerrig: )

Vi kan ta det når vi kommer på skjult :D Den ene historien er ganske syk og lett å kjenne igjen :p

❤️Februar 2015❤️

Vi kan ta det når vi kommer på skjult :D Den ene historien er ganske syk og lett å kjenne igjen :p

❤️Februar 2015❤️

Har noen jeg også, men venter til skjult: ) får vi den snart?

Jeg tror på gjenferd/ånder og har opplevd og kjenne nærvær av noen i familien som er død opptil flere ganger. Gleder meg til og høre historier på skjult forum :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har noen jeg også, men venter til skjult: ) får vi den snart?

Vi må finne navn og tilgangsansvarlig først :)

❤️Februar 2015❤️

Vi må finne navn og tilgangsansvarlig først :)

❤️Februar 2015❤️

åååå! Jeg er sjelden på PC, mest mobil, så da blir det litt styrete kjenner jeg :)

Vet ikke kanskje. Tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser

tja, hvorfor skal vi vite alt? Det må jo være ting vi mennesker ikke har oversikt over :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er nok mye vi ikke vet ja :) Jeg jobbet nattevakter på et kjempe gammelt sykehjem, alle nattevaktene har opplevd masse der. Creepy :p Og ja, man er alltid alene på avdelingen der

Det er nok mye vi ikke vet ja :) Jeg jobbet nattevakter på et kjempe gammelt sykehjem, alle nattevaktene har opplevd masse der. Creepy :p Og ja, man er alltid alene på avdelingen der
jeg jobber natt på et sykehus, og noen netter er det et voldsomt leven i gangene :p har ikke sett noe enda, men det høres ut som det er folk oppe å går, selv om alle pasientene sover :p

jeg jobber natt på et sykehus, og noen netter er det et voldsomt leven i gangene :p har ikke sett noe enda, men det høres ut som det er folk oppe å går, selv om alle pasientene sover :p

Det var et rom her en pasient sa til meg at det stod en dame i svarte klær med svart hår foran senga hans men jeg tenkte jadda, helt sikkert. Og dagen etterpå kommer en jeg jobber sammen og sier hun skulle bare sjekke om han sov for det kom en lyd derfra og hun sa hun så en skikkelse av en dame med svarte klær og svart hår foran senga og da hadde jeg ikke sagt til noen hva denne pasienten hadde sagt kvelden før :o

Det var et rom her en pasient sa til meg at det stod en dame i svarte klær med svart hår foran senga hans men jeg tenkte jadda, helt sikkert. Og dagen etterpå kommer en jeg jobber sammen og sier hun skulle bare sjekke om han sov for det kom en lyd derfra og hun sa hun så en skikkelse av en dame med svarte klær og svart hår foran senga og da hadde jeg ikke sagt til noen hva denne pasienten hadde sagt kvelden før :o
uuuusj, så ekkelt!! man kan jo forklare mange ting med hallusinasjoner og psykiske lidelser, men noen ganger må man stusse litt likevel ja ; o

uuuusj, så ekkelt!! man kan jo forklare mange ting med hallusinasjoner og psykiske lidelser, men noen ganger må man stusse litt likevel ja ; o

Ja, det var det jeg tenkte det var da denne pasienten sa det men når hun og sa det. grøss og gru :p

Samme på et sykehjem jeg var på, om kveldene når alle pasientene var på rommene sine så går alarmen ved kontoret... Og mens vi lager mat så går alarmen på kjøkkenet men ingen utløser den :/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme på et sykehjem jeg var på, om kveldene når alle pasientene var på rommene sine så går alarmen ved kontoret... Og mens vi lager mat så går alarmen på kjøkkenet men ingen utløser den :/

Det er så ubehagelig! Jeg husker så godt at enkelte ganger jeg kom på nattevakt så var alt helt fint hadde en kjempe fin vakt og merket ingenting, mens andre dager var sånn at jeg fikk frysninger med en gang jeg kom dit og hele natta så meg over skulderen fordi jeg følte det var noen bak meg eller ved siden av meg.

Å ja var stadig på kvelden en måtte snu seg i gangene for det føltes som om noen gikk bak og fulgte etter.

Å ja var stadig på kvelden en måtte snu seg i gangene for det føltes som om noen gikk bak og fulgte etter.

Får skikkelig gåsehud nå, haha :P

Back
Topp