du får meg til å gråte! jeg blir så fort rørt. Var for fælt tema for meg dette her.
Hehe, det va no ikkje meininga! Hormona skal ikkje vere enkelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du får meg til å gråte! jeg blir så fort rørt. Var for fælt tema for meg dette her.
Hehe, det va no ikkje meininga! Hormona skal ikkje vere enkelt!
Har grene masse i dag og begynner igjen for ingenting. Hadde en liten bløning tidliggere så er veldig nervøsen for den. har skrevet om det på hemmelig forum.
Ååå nå gråter jeg og <3Et liv etter døden er et håp jeg klamrer meg til. Jeg tror og håper ikke at alt jeg skulle få oppleve av lille gutten min var håp, drømmer, spark, bevegelse, lese og sangstunder og så kom han til verden og da var det slutt!
Nei, jeg tror han venter på meg i en eller annen form en eller annen plass og når jeg en dag dør så vil livet med min lille Aron starte <3
Jeg gråter til idol...Ååå nå gråter jeg og <3
Et liv etter døden er et håp jeg klamrer meg til. Jeg tror og håper ikke at alt jeg skulle få oppleve av lille gutten min var håp, drømmer, spark, bevegelse, lese og sangstunder og så kom han til verden og da var det slutt!
Nei, jeg tror han venter på meg i en eller annen form en eller annen plass og når jeg en dag dør så vil livet med min lille Aron starte <3
Ja det er det Men så lite jeg kan gjøre med det. Derfor håper jeg på et liv etter døden <3Off det var trist...
Et liv etter døden er et håp jeg klamrer meg til. Jeg tror og håper ikke at alt jeg skulle få oppleve av lille gutten min var håp, drømmer, spark, bevegelse, lese og sangstunder og så kom han til verden og da var det slutt!
Jeg tror at det er noe, at det ikke er slutt. Og har ofte en fornemmelse av at kjære døde 'er her'. Tror noen er rundt oss på en måte.. 'engler'? (Ikke Märthas da hehe).
Mn så lurer jg på... Hvor mange har noen gang levd på jorda? Hvor skal alle folk fra alle tider være? Eller blir det en slags himmel i 'lag', at vi som lever på 1900-2050 er på samme 'sted' eller..? Hehe blir jo litt tullete av å tenke på alt dette..