Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det skjer noe etter døden, men blir vel ikke helt enig med meg selv om hva jeg tror skjer. Jeg syns ihvertfall det virker veldig bortkastet på en måte hvis det skal leve så mange mennesker på jorden, og så blir det ingenting etterpå.
Jeg liker vel å tro at vi kommer til et fint sted hvor vi kan være sammen med dem vi er glade i, uten alle de bekymringene vi har i dette livethva vil du tro da?
Jeg liker vel å tro at vi kommer til et fint sted hvor vi kan være sammen med dem vi er glade i, uten alle de bekymringene vi har i dette livet
For meg føles det egentlig ikke som himmelen hvis jeg ikke kan være sammen med dem jeg er glad i, det er liksom det viktigste av alt på en måteer enig med deg.
jeg synes at det er fælt i kristendommen der du kommer til himmelen og du ikke husker og kjenner noen fordi du ikke skal savne noen.
For meg føles det egentlig ikke som himmelen hvis jeg ikke kan være sammen med dem jeg er glad i, det er liksom det viktigste av alt på en måte
Står det slik i bibelen? :-Oer enig med deg.
jeg synes at det er fælt i kristendommen der du kommer til himmelen og du ikke husker og kjenner noen fordi du ikke skal savne noen.
Står det slik i bibelen? :-O
Tror at du blir født på nytt når du ser lyset
Eg trur på at når du dør så reise sjela vidare til "himmelen".. Der du får treffe familien og venner som har gått bort
Koselige tanke
Ja Jobba tiligare i ambulansen og på sjukeheimen, så det e ganske fint og tenke på at alle får det godt etter dei er døde I tillegg så hadde eg vert kjempe glad om eg hadde fått sett bestefaren min igjen <3