Tror du mannen/kjæresten din hadde kommet seg gjennom en fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Det er jeg helt sikker på at han hadde. :)

(Sniker) Ja, og det hadde vært så fint å være sjøhest ;) :p

nei, det tror jeg ikke, han er veldig glad for at det er jeg som må gjennom detta XD

han hadde vel overlevd, men han hadde nok klaget MYE x)

Tja, han hadde vel klart det, men med stoooore mengder klaging og helt sikkert en overbevisning om at han kom til å dø i prosessen.

Nå har jeg jo aldri født før, så det er lett å sitte her på min høye hest og anta at jeg vil takle det bedre enn jeg tror han ville gjort :P

Jeg trur nok han hadde klart det :) Trur nesten det er værre å skulle støtte å se sin kjære ha så mye smerte uten å kunne gjøre noe. Enn å måtte være den som føder. Men det er noe jeg trur Uviten, siden jeg aldri har født før :-P

Ja det tror jeg.. Han har alltid sagt at han selv skulle gjort det for meg om det var mulig for vi jenter er så heldige som får oppleve liv i magen. :laughing002

Ja det trur jeg nok... Hvorfor ikke liksom?? :P Har en mann som klager lite, men som gruer seg veldig til og måtte se at jeg har smerter gjennom en fødsel... Hans første barn, så han er nok spent på det hele.. ;)

Min mann har nevnt flere ganger at han kunne ønske vi kunne velge hvem av oss som skulle bære fram barnet. Tror han synes det er litt "urettferdig" at han ikke får oppleve å være gravid, han kunne nok tenkt seg at vi gjorde det en gang hver ;) Er helt sikker på at han hadde klart en fødsel (uten at jeg egentlig vet hva en fødsel innebærer) :)

Selve fødselen tror jeg ikke skulle vært noe problem. Men ett svangerskap med hypermesis, tror jeg skulle vært værre.

Ja, ser ingen grunn til at han ikke skulle klart det :) Tror også det er verre å stå å se på, her sa han at det var noe av det verste han hadde sett. Man blir jo så maktesløs.

Haha, hvis han hadde vært i narkose. Til å være en stor, høy, skjeggete og tatovert mann så er han ekstremt pinglete når det kommer til smerte :D

Selv om kjæresten min klager ved smerte og sykdom er jeg ikke i tvil om at han hadde kommet seg igjennom en fødsel. :) Klaging og roping hadde det nok vært, men det er jeg ikke i tvil om at det kommer til å være når jeg skal fø heller, så jeg tror vi hadde kommet oss igjennom det like bra... :p

Litt usikker... Min samboer sier han må legge seg på sofaen el lignende om han får et blødende sår på fingeren el noe lignende. Men prøver å forberede han på alt som skal skje under fødselen. Siden jeg er barnepleier på føde/barsel så vet jeg det som pleier å være igjennom en fødsel selv om jeg er førstegangsgravid selv. Så vi har avtalt at han skal holde seg ved magen/hodet området mutt under fødselen for å ikke bli for mye plaget av blod ;-p

Back
Topp