Tror du lystene

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Vi får har noe med hva vi mangler av næringsstoffer?

Feks du får lyst på leverpostei, kansje kroppen trenger mere jern? Osv

Jeg har veldi lyst på fisk om dagen hvertfall :) planla middag nå frem til helga å det er bare fisk, fisk i går fisk i dag i morgen osv :p
Jeg har påvist lavt nivå av vitamin D .
Fikk p akutt lyst på ost å skinke i går :p

Har du troen på det? Gir du noen gang etter for dine lyster? :)

Jeg tror absolutt det er noe I det. Ivertfall lyster som det er næringsstoffer I :D
Forige gang hadde jeg dilla på leverpostei, appelsinjuice og spinat :p av "ekte" varer

Velger å tro det, ja ^-^ har også noen leverpostei-dager av og til.. og jeg vet jeg mangler jern til tross for tablettene

Ja, tenker det ligger noe i det du sier der. Jeg har hatt en melk og fiskekake periode nå.. Og noe så rart som en kald fiskekake kombinert med et glass melk til :/ og i forrige svangerskap spiste jeg en avokado om dagen (hadde omtrent ikke smakt på avokado frem til da)!

Ja det tror jeg på :) kroppen er jo avansert og fascinerende så sånt forundrer meg ikke. Når mamma var gravid med meg så hadde hun dilla på appelsiner, det har jeg nå :D

Leverpostei har jeg aldri hatt lyst på i hele mitt liv, så jeg har nok ikke jernmangel.:p Hehe

Ja tror nok at kroppen sier fra, må jo være en grunn til at man får disse lystene.
F.eks drikker jeg mye mer melk og vann nå enn før. Drikker nesten ikke kaffe lenger. Også kjenner man jo generelt behov for å putte inn mer næring.:)

Ja, tenker det ligger noe i det du sier der. Jeg har hatt en melk og fiskekake periode nå.. Og noe så rart som en kald fiskekake kombinert med et glass melk til :/ og i forrige svangerskap spiste jeg en avokado om dagen (hadde omtrent ikke smakt på avokado frem til da)!
Hehe jammen er det rart hva man får lyst på :D

Leverpostei har jeg aldri hatt lyst på i hele mitt liv, så jeg har nok ikke jernmangel.:p Hehe

Ja tror nok at kroppen sier fra, må jo være en grunn til at man får disse lystene.
F.eks drikker jeg mye mer melk og vann nå enn før. Drikker nesten ikke kaffe lenger. Også kjenner man jo generelt behov for å putte inn mer næring.:)
Jeg å drikker mye mer vann :) levde på iste før men nå er ikke den så god lenger. Så nå er det kun vann jeg drikker :)

Hehe jammen er det rart hva man får lyst på :D

Ja, ikke sant :P Du kan jo gjette en gang hva jeg holder på med akkurat nå... fiskekake nr to og et glass melk.. Hehe... Men, det er vel noen som får lyst på avispapir og trekker inn bensin lukt, så mine lyster er da ikke så verst :D

Hm... Igår bare MÅTTE jeg ha chips og dip, spiste faktisk opp nesten hele boksen med dip....!! Har hatt hamburgerdilla hele påsken, og på skiva bare MÅ jeg ha remulade...

Mangler vel fett og sukker jeg da? Hahaha :) Men sånn ellers er jeg helt enig, kroppen gir noen tegn på hva man trenger. Får noen brunostperioder og appelsinkick innimellom..

Ja, ikke sant :P Du kan jo gjette en gang hva jeg holder på med akkurat nå... fiskekake nr to og et glass melk.. Hehe... Men, det er vel noen som får lyst på avispapir og trekker inn bensin lukt, så mine lyster er da ikke så verst :D
Å jeg sitter å venter på min fisk :p skal ha laks til middag å kjenner hele meg klarer nesten ikke vente :D
Men fisk å melk er jo så sunt da :) det er jo ikke ille i det hele tatt :) de klager ko egentlig på at vi får i oss for lite fisk :p

Hm... Igår bare MÅTTE jeg ha chips og dip, spiste faktisk opp nesten hele boksen med dip....!! Har hatt hamburgerdilla hele påsken, og på skiva bare MÅ jeg ha remulade...

Mangler vel fett og sukker jeg da? Hahaha :) Men sånn ellers er jeg helt enig, kroppen gir noen tegn på hva man trenger. Får noen brunostperioder og appelsinkick innimellom..
Kan være det var rømmen som lokka mest :) kalsium eller noe annet som er i den :) samme er det jo med majones den er jo laget av egg. Det har du dvitamin og du har protein :) ellers når det kommer til chipsen så kan det være salt :) er da jeg har lyst på chips hvertfall :)
Hamburger er jo å protein :)
Så er nok en forklaring på alt :p kansje kroppen din bare tenker litt rart ? Hahahaha :p

Jeg tror det er noe i det. Jeg har superdilla på egg om dagen, og jeg spiser ganske lite protein til vanlig. Har også lyst på rødt kjøtt og vet at jeg har litt jernmangel ;)

Jeg har bare lyst på drittmat, tviler på at jeg har mangel på det, hoho :P

Er helt opphengt i stabburets leverpostei med rødbeter og majones. Morgen middag og kveld :D Også biola.. Mmmmmm <3 Skal ta blodprøver 12.mai, så får se hva de sier. Tok noen 1 mnd siden og de var fint, men ting kan jo forandre seg :)

Back
Topp