Tror du at du kommer til å få færre barn enn din mor og mormor?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Både jeg og sambo har 2 søsken, me. Her blir det bare 2 gitt ;) Synes det er mer enn nok. Er heller ikke noe glad i å gå gravid da kroppen reagerer veldig sterkt :/ Synes det er superkoselig med magen å spark da :) :)

Ånei! Så trist å høre at du ikke trives med å være gravid :(
Hvilken uke er du i nå? -har du mange plager?
Ønsker deg et fint svangerskap fremover ihvertfall :hug013

Jeg er 16 uker, jeg håper virkelig at går over til å like å være gravid når jeg kjenner liv og fått vite kjønn :)
Har ikke så mange plager er kvalm og trøtt/sliten.. Jeg sliter veldig med fødselsangs, og er ikke helt komfertabel med en del andre ting.. Men håper at det snu :)

Jeg er 16 uker, jeg håper virkelig at går over til å like å være gravid når jeg kjenner liv og fått vite kjønn :)
Har ikke så mange plager er kvalm og trøtt/sliten.. Jeg sliter veldig med fødselsangs, og er ikke helt komfertabel med en del andre ting.. Men håper at det snu :)

Sender deg en STOOR klem!

Min mormor fikk ett barn mer enn meg, mens jeg og mamma har fått like mange:)

Foreløpig er ønske tallet vårt 2 stk. Kaaanskje 1 til om mange år :P
Mamma har 4
Mormor har 2
Kanskje mer en mormor da.

Mormor fikk 4, farmor fikk 10, mamma fikk 3 og pappa 5 (hadde to fra før). Jeg venter mitt første, så tviler på jeg kommer til å slå noen som helst :)

Mormor fikk 6, farmor fikk 6 og mamma fikk 1...så henne skal jeg ihvertfall slå da jeg har nr 2 i magen;) <3
Besteforeldrene har jeg ingen intensjon om å tangerer;);)

Mormor har 7 barn, mamma har 5 (+ pappa har 1 fra før), så nei, jeg håper ikke jeg får like mange :p
min eldste bror har 5, og den ene søstra mi har 4..
Jeg vil ha 2, maks 3! :p

Back
Topp