Tror du at du kommer til å få færre barn enn din mor og mormor?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Mormor fikk 5, mamma 4. Jeg venter nr 2, skal ha flere, senere. Alt kommer ann på hvor mange ks livmora tåler :)

Sjølv om eg er islandsk så trur eg at eg får ikkje like mange barn som mor og heilt sikkert ikkje like mange som mormor og oldermor...ååånei! Mor har 4, mormor har 10 og oldermor hadde 18 (ja 18!! :D ) og det tok berre 20 år, men 1 døde under fødsel og 2 var dødfødte. Aldri tvillinger.

Eg kan godt tenke meg 3 barn, får nr.2 no men det er jo sjans at det blir 4 men eg trur ikkje det ;)

Neei, mamma har 7, og mormor har 5.. Jeg selv bærer på nr 3 som mest sansynlig er min siste. Fikk høre etter forrige haste ks, at det ikke er sikkert kroppen tåler flere en en til, så det gjennstår å se :)

Mormor har 10 barn, min mor 3 og jeg venter tredjemann :) Etter vår førstefødte hadde vi egentlig en deal om ingen mer kids, men nå venter vi altså nr tre og kunne ikke vært mer lykkelig! Samboer snakker allerede om en fjerde! Noe som høres og føles insane!! Vi får se.....men kommer aldri til å slå mormor med sine 10 barn :p

Mormor hadde syv, mamma tre. Nå venter jeg nr to, og så får vi se om det blir en nr tre om noen år... Det blir uansett ikke syv! ;)

Mormor var tobarnsmor i en alder av 20 (fikk sistemann når hun var 25), mamma var tobarnsmor da hun var 24, mens jeg fikk min første da jeg var 25:-p har fylt 27 når andremann kommer :-) har planer om å gi meg med 2, så da er jeg like dårlig som min mor :-) mormor hadde som sagt 3:-)

Mormor har 3 barn og mamma har 4, jeg er nå gravid med nr 3, og er ganske sikker på at det ikke vlir en nr 4 her vertfall:)

Bestemor(mormor) har 2 med 9 års mellomrom (:O) fikk onkel da hun var 43 år... å mamma har 2, fikk min lillebror da hun var 32.. jeg er 29 nå med nr 2, og hvis alt går greit med nr 2 her, så er ikke jeg fremmed for å få en til om noen år, minimum om 4 år, men tiden får vise ;) gubben må jo også være enig ^^

Back
Topp