Tror du at du føder før, på eller etter termin?

Regner med jeg føder før! Er allerede 4 uker lenger enn sist svangerskap og har vært innlagt med premature rier og fått lungemodning.. Men hvem vet? Kan jo hende jeg går over og må settes igang ;)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Jeg regner med å gå en 2-4 dager over, håper det ikke blir flere, da blir det fort på julaften!! Aldri gått så mye som en uke over før, men man kan aldri vite......
 
Tvillinger på vei her, så statistisk sett kommer de 2-3 uker før termin. Så er forberedt på det.
 
satser på et par uker før :p har termin på julaften så satser på før eller etter men før hadde vert fint :p men ein vett jo aldri
 
Jeg har termin 1. juledag, håper på en uke på overtid:)

<3 appen < 3
 
vel, tror vel egentlig at det skjer før, men man veit jo aldri ;) Alle de andre har kommet før termin :)
 
Tror hu komme før, men bare snakk om en liten uke :)
Blir spennende å se :)
 
Jeg har en følelse at hun kommer etter termin, og krysser egentlig fingrene for det! Har termin 25, og ønsker gjerne å gå en uke over tiden ;) Selv om jeg sikkert ikke ønsker det akkurat når terminen er der, regner med jeg er klar til å få henne ut da :p
 
Har en STERK følelse på før.. 2-3 uker før termin har jeg nok lillegutt hos meg. Måten han ligger på, oppfører seg og følelsen min gjør at jeg er rimelig sikker og, så får vi se da! ;)
 
Termindatoen eg har fått er så spesiell for meg så eg håper virkelig på å knipe igjen til akkurat den datoen <3 Men har nok ein liten mistanke om at den vesle vil ut før tiden :p :D
 
Kommer hvertfall minst 5dager før. Keisersnitt ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vanskelig å si.. født før med de to andre, men så bruker vistnok 3mann å være en luring.. Håper at jeg ikke føder senere enn den 8 desember, men tror nok nesten at jeg går over..
 
Jeg tror vel kanskje at jeg føder før termin siden de andre barna mine ble født 2-3 uker før termin. Blir spennende å se :)
 
Back
Topp