Tror du at du er "bedre" enn de fleste her på BV?

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

"Tror"...?

"Tror"...?

[;)]

Neida..
Er absolutt ikke den skarpeste kniven i skuffa selv, men etter å ha begynt å henge her inne så vet jeg at jeg absolutt ikke er den sløveste heller[:D]

"Tror"...?

Hehehehehehe!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Froskegele

ORIGINAL: Greven av gral

Nei, men jeg tror det er mange her som er yngre enn meg og har mindre livserfaring..

Måtte inn på face og sjekke alderen din. Gamla [8D]

Jepp, gammelt hespetre av en røy jeg faktisk [:D]

Du kan iallefall skylde på alderen. Jeg er bare tvers igjennom usympatisk, råtten og vemmelig. [:D]

Jeg tror egentlig dere er noen barneromper, begge to[X(]

Er ikke vi like gamle??

Nei, hu er 3 år eldre enn deg [8D]

Syns egentlig det er ganske ufint av deg å gni det inn, bambie[X(]

ORIGINAL: babyto

Neida..
Er absolutt ikke den skarpeste kniven i skuffa selv, men etter å ha begynt å henge her inne så vet jeg at jeg absolutt ikke er den sløveste heller[:D]

Det må være en god følelse[:D]

Neida..

Neida..

holder lenge for meg det[:)]

ORIGINAL: Pijah

Er vel ingen som er bedre eller dårligere enn andre, vi er bare forskjellige! Alle har sine styrker og svakheter.

Stort sett enig her.

(Finnes unntak.. Men, jeg vet jo ikke om noen av dem er her på BV. Folk som er slemme med barna sine eller andre)

Nei, men jeg tror det er mange her som er yngre enn meg og har mindre livserfaring..

Tror jeg må signere denne jeg....

Er vel ingen som er bedre eller dårligere enn andre, vi er bare forskjellige! Alle har sine styrker og svakheter.

Noen ganger VET jeg at jeg VET bedre.....ikke at jeg "er" bedre....andre ganger blir jeg forbausa over at noen vet bedre enn meg[8D]...men tar det med fatning[:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D]

Jeg får si som froskegele, sitter med noen år mer på rævva enn de fleste her ja, det har sine fordeler OG bakdeler [8D]

Jeg tror sjelden jeg er bedre enn noen, med mindre det er klart og tydelig!
Men jeg mener i bunn og grunn ikke at jeg er spesielt mye bedre enn noen her på BV nei. Jeg kjenner jo ingen av dere privat, så det blir uansett feil å gjøre seg opp noen mening om det.

Det er jo tross alt bare internett[8D]

ORIGINAL: *mumfie*

Nei, det gjør jeg ikke, MEN jeg tror en del lyver her inne.......

Det tror jeg også. Uten tvil[:)][:)]

akkurat det samme tenker jeg!

ORIGINAL: *mumfie*

Nei, det gjør jeg ikke, MEN jeg tror en del lyver her inne.......

Synes det er festelig at så mange "vet" at de er bedre enn andre mennesker vedå kun kjenne de via bv[;)]
For å svare på spørsmålet, nei jeg går ikke rundt å tror jeg er bedre enn andre., tenker ikke over det[:)]

Er absolutt ikkje noke bedre enn andre her inne:)
Kjempe bra å få gode råd av folk med erfaringer når en trenger det!!
Livserfaring kan en ha uansett alder enten en er ung eller eldre,mangen yngre som også kan ha meir erfaringer enn dei eldre også.... :)

Back
Topp