Tvilsomt. Hadde sex 30 september og 8 oktober, fikk positiv test 14 oktober. Kan ikke ha tatt bare 5 dager til positiv testDa satser vi på at du bare er 4 uker på vei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvilsomt. Hadde sex 30 september og 8 oktober, fikk positiv test 14 oktober. Kan ikke ha tatt bare 5 dager til positiv testDa satser vi på at du bare er 4 uker på vei..
Hm..Tvilsomt. Hadde sex 30 september og 8 oktober, fikk positiv test 14 oktober. Kan ikke ha tatt bare 5 dager til positiv test
Begynner sikkert snart å blø. Var ikke meningen at det skulle bli et barn utav dette. Var ikke planlagt så..Hm..
Skjønner hvordan du tenker.. men jeg gir ikke opp håpet for deg enda altsåBegynner sikkert snart å blø. Var ikke meningen at det skulle bli et barn utav dette. Var ikke planlagt så..
Har tatt hos fastlegen, men de sender inn til furst. Fikk beskjed om at jeg måtte få svarene på legekontoret. Er forberedt på dårlige resultater, så får jeg heller ta alt annet som en bonus[emoji4]Håper HCG resultatet i morgen er bedre enn du tror <3 Om du har tatt hos Furst så kan du ringe frem til klokken 21 på kvelden
Har tatt hos fastlegen, men de sender inn til furst. Fikk beskjed om at jeg måtte få svarene på legekontoret. Er forberedt på dårlige resultater, så får jeg heller ta alt annet som en bonus[emoji4]
Var litt rosa på papiret nå[emoji17]Høres lurt ut Krysser fingrene for deg!
Var litt rosa på papiret nå[emoji17]
Helt enig!Da satser vi på at du bare er 4 uker på vei..
Har ikke vært mer rosa på papiret. Kan det ha vært pga innvendig ultralyd idag?
Jeg begynte å blø samme kveld og dagen etter imnvendig ultralyd for å ta celleprøve. Trodde jeg fikk mensen!Har ikke vært mer rosa på papiret. Kan det ha vært pga innvendig ultralyd idag?
NeiSvakere test idag og ser ut som jeg begynner å blø nå. Så da er det bare å melde seg ut
Svakere test idag og ser ut som jeg begynner å blø nå. Så da er det bare å melde seg ut
Det lurer jeg også på..Fått svar av legekontoret på hcg enda da ??
Hcg var 90. Så har nok mistetDet lurer jeg også på..