Tror dette går gale...

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Er rundt 5+3 idag, og CB digital viser fremdeles bare 1-2. Vanlige tester har blitt sterkere, men ingen har hatt den sterke streken. Så jeg tror dette går gale nå. Lurer litt på svangerskap utenfor livmoren og siden det tydeligvis er lav hcg stigning. Skal ringe legen når de åpner.. vil bare bli ferdig nå...

Er rundt 5+3 idag, og CB digital viser fremdeles bare 1-2. Vanlige tester har blitt sterkere, men ingen har hatt den sterke streken. Så jeg tror dette går gale nå. Lurer litt på svangerskap utenfor livmoren og siden det tydeligvis er lav hcg stigning. Skal ringe legen når de åpner.. vil bare bli ferdig nå...
Huff så trist :(
Hadde ringt legen på en gang, liksom like greit å sjekke det på en gang og ikke sitte hjemme å grubble.
Stor klem til deg ❤

Nei :( Krysser fingrene for deg og spiren din ❤️ Stoler ikke på de digitale. Men kom deg til legen og tving de til å ta hcg. ❤️❤️❤️

Nei :( Krysser fingrene for deg og spiren din [emoji173]️ Stoler ikke på de digitale. Men kom deg til legen og tving de til å ta hcg. [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Nei ikke jeg heller lengre.. men vanlige tester burde vært ganske så sterke nå. Har økende vond rygg og, så er derfor jeg også tenker exu.. håper legen kan sende meg på ultralyd idag

Nei ikke jeg heller lengre.. men vanlige tester burde vært ganske så sterke nå. Har økende vond rygg og, så er derfor jeg også tenker exu.. håper legen kan sende meg på ultralyd idag
Mine var sterkere enn kontrollstreken 5+3 og jeg fikk 3+ den dagen. Men ja de digitale er ikke til å stole på! Ville ha krevd ul, exu skal alltid tas på alvor. Masse Lykke til! ❤

Mine var sterkere enn kontrollstreken 5+3 og jeg fikk 3+ den dagen. Men ja de digitale er ikke til å stole på! Ville ha krevd ul, exu skal alltid tas på alvor. Masse Lykke til! [emoji173]
Er rimelig sikker på at det ikke går bra. Tviler på at jeg er kortere på vei

Skal å ta hcg idag. Så får vi se. Har fått tilbud om privat ultralyd i morgen, så usikker på om jeg skal ta det

Titter inn fra juli.. Husk at selv om du er ganske sikker på når eggløsningen var kan egget bruke lang tid på å feste seg hos noen, håper dette går bra[emoji120]Sender mange gode tanker[emoji173]
Håper det[emoji173] skal ta hcg idag, og privat ultralyd i morgen. Klarer ikke slå meg til ro

Hvis HCG stiger normalt men er lave verdier trenger det ikke være exu. Hatt det selv, og da steg det unormalt. Gikk ganske langt hos meg selv om jeg stod på mitt, ble ikke tatt alvorlig så endte opp med både cellegift og operasjon. Vittigste nå er blodprøver med to dagers mellomrom, UL vil sannsynligvis være for tidlig. Krev å få god oppfølging, og ikke godta å se det an uten hyppige undersøkelser dersom det viser seg at blodprøvene stiger unormalt. Krysser fingrene for en frisk men litt treg spire ❤️ Men ta det på alvor :)

Hvis HCG stiger normalt men er lave verdier trenger det ikke være exu. Hatt det selv, og da steg det unormalt. Gikk ganske langt hos meg selv om jeg stod på mitt, ble ikke tatt alvorlig så endte opp med både cellegift og operasjon. Vittigste nå er blodprøver med to dagers mellomrom, UL vil sannsynligvis være for tidlig. Krev å få god oppfølging, og ikke godta å se det an uten hyppige undersøkelser dersom det viser seg at blodprøvene stiger unormalt. Krysser fingrene for en frisk men litt treg spire [emoji173]️ Men ta det på alvor :)
Vært på ultralyd idag. Kunne ikke se antydning til graviditet i livmoren. Jordmoren sa at enten er jeg bare 4 uker på vei, eller så vil jeg begynne å blø snart

Back
Topp