Tror dette er slutten for meg også..

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
Gleden var stor da vi så et bankende hjerte på ultralyd forrige torsdag. Var da 6+4 uker. 2 dager etterpå begynte det med rosa på papiret, når har det tatt seg opp litt mer, som kommer litt etter litt når jeg er på do. Har murringer i korsryggen som kommer å går også. Klamrer meg litt fast til at mange blør og murringene kan komme av at livmora vokser. Men innerst inne vet jeg nok hva dette betyr, da det er min 3 SA.

HCG stigningen var også lav fra mandag-onsdag. Tok ny prøve idag, men tror nok ikke jeg bør håpe på for mye der... :(
 
Gleden var stor da vi så et bankende hjerte på ultralyd forrige torsdag. Var da 6+4 uker. 2 dager etterpå begynte det med rosa på papiret, når har det tatt seg opp litt mer, som kommer litt etter litt når jeg er på do. Har murringer i korsryggen som kommer å går også. Klamrer meg litt fast til at mange blør og murringene kan komme av at livmora vokser. Men innerst inne vet jeg nok hva dette betyr, da det er min 3 SA.

HCG stigningen var også lav fra mandag-onsdag. Tok ny prøve idag, men tror nok ikke jeg bør håpe på for mye der... :(
Håper det er ufarlig og at HCG har tatt seg opp. Sender uansett en god klem!
 
Uff dette er så trist å lese. Krysser fortsatt fingrene for deg <3
 
Så trist ❤️ Håper det går bra, selv om det ser mørkt ut :(
 
Krysser fingrene for deg. Da jeg hadde en blødning i første svangerskap (8+5) sa jordmor at det ved blødning gjerne var 50/50 om det gikk bra. Kanskje en mager trøst (det syntes jeg da), men det betyr jo også at det går bra for veldig mange ❤️.

Han som lå i magen min er i dag en herlig liten kar på snart to år. Det er bra å være realistisk, men håp er det stort sett alltid :).
 
Håper og krysser fingrene for deg! Når det går galt er man ikke i tvil hvert fall. Er så utrolig vondt med usikkerheten og å gå sånn. Sender mange klemmer :Heartred
 
Gleden var stor da vi så et bankende hjerte på ultralyd forrige torsdag. Var da 6+4 uker. 2 dager etterpå begynte det med rosa på papiret, når har det tatt seg opp litt mer, som kommer litt etter litt når jeg er på do. Har murringer i korsryggen som kommer å går også. Klamrer meg litt fast til at mange blør og murringene kan komme av at livmora vokser. Men innerst inne vet jeg nok hva dette betyr, da det er min 3 SA.

HCG stigningen var også lav fra mandag-onsdag. Tok ny prøve idag, men tror nok ikke jeg bør håpe på for mye der... :(
Krysser alle fingre for deg og håper det er uskyldig :Heartred:Heartred:Heartred
 
Tusen takk alle sammen :Heartred:Heartred

Blødningene har ikke blitt kraftigere, men de sterke murringene er her fremdeles. Kjennes ut som mensensmerter.. håper så veldig at dette går bra! Må spørre legen om han kan henvise meg til ul :happy:
 
Gleden var stor da vi så et bankende hjerte på ultralyd forrige torsdag. Var da 6+4 uker. 2 dager etterpå begynte det med rosa på papiret, når har det tatt seg opp litt mer, som kommer litt etter litt når jeg er på do. Har murringer i korsryggen som kommer å går også. Klamrer meg litt fast til at mange blør og murringene kan komme av at livmora vokser. Men innerst inne vet jeg nok hva dette betyr, da det er min 3 SA.

HCG stigningen var også lav fra mandag-onsdag. Tok ny prøve idag, men tror nok ikke jeg bør håpe på for mye der... :(
Å føler veldig med deg! Kan jeg få spørre hva HCG-verdiene dine lå på?
 
Å føler veldig med deg! Kan jeg få spørre hva HCG-verdiene dine lå på?

Forrige mandag var de på 3132, onsdag 3662.
Har nå veldig sterke smerter og blør masse. Så dette endte i en SA for min del. Masse lykke til videre alle sammen :Heartred:Heartred
 
Forrige mandag var de på 3132, onsdag 3662.
Har nå veldig sterke smerter og blør masse. Så dette endte i en SA for min del. Masse lykke til videre alle sammen :Heartred:Heartred
Det var leit :(
 
Back
Topp