Hurra for vell overstått TUL
Har tenkt på deg masse
Har tenkt på deg masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi så hjerteslag
Herregud, jeg er så letta og skjelven. Ble satt tilbake èn uke, så er 5+5, og ikke 6+4, som jeg trodde. Men det er helt greit!!
For en fantastisk dame vi var hos. Hun fant bare en åpning (eller hva det nå kalles) i livmora først, men ville ikke gi seg. Så hun holdt på lenge utvendig, før hun ville ta en innvendig «for sikkerhets skyld». Og der så vi steike ta et hjerte som slo
Takk for alle lykkønskninger!!
Nei nei nei Krysser fingrer og tær for deg og spiren dinEnda en blødning i dag. Ganske stor denne gang, med mensaktige smerter som ikke gir seg. Vært og målt hcg, skal tilbake torsdag. Det ble snudd fra himmel til helvete på ganske kort tid igjen...
Nei nei nei Krysser fingrer og tær for deg og spiren din
Har det gitt seg?Takk
Har det gitt seg?
Vi håper med degJa. Eller, det her bare veldig veldig lyserosa nå. Er skikkelig kvalm da, har vært det stort sett hele dagen. Krysser fingrene, og klamrer meg til det lille som er igjen av håp. Forbereder oss på det verste, men håper selvsagt på det beste. Takk for omtanke
Er det ikke vanlig å blø etter tul? Fikk beskjed om det sist...Jeg hadde en ganske stor blødning igjen søndag morgen. Var på tul for 3 uker siden og føler behov for ny pga alle blødningene...Krysser fingrene for degJa. Eller, det her bare veldig veldig lyserosa nå. Er skikkelig kvalm da, har vært det stort sett hele dagen. Krysser fingrene, og klamrer meg til det lille som er igjen av håp. Forbereder oss på det verste, men håper selvsagt på det beste. Takk for omtanke[emoji813]red
Er det ikke vanlig å blø etter tul? Fikk beskjed om det sist...Jeg hadde en ganske stor blødning igjen søndag morgen. Var på tul for 3 uker siden og føler behov for ny pga alle blødningene...Krysser fingrene for deg
Åja, kanskje det? Har snakka med tre avdelinger på sykehuset, samt lege, så er i såfall rart ingen har nevnt det som mulig årsak.. men det gir jo mening!
Jeg nekter hvertfall å slå meg til ro med at blødning er «normalt». Sist jeg fikk den beskjeden døde nemlig fosteret. Spent på morgendagen!
Ja. Eller, det her bare veldig veldig lyserosa nå. Er skikkelig kvalm da, har vært det stort sett hele dagen. Krysser fingrene, og klamrer meg til det lille som er igjen av håp. Forbereder oss på det verste, men håper selvsagt på det beste. Takk for omtanke
Håper alt er bra med deg og den lille[emoji173]️[emoji173]️